معاون حقوقی معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری گفت: طرح ایجاد سازمان مدیریت در مجلس به سرانجام رسید.

عبدالله تاجی معاون حقوقی معاونت توسعه سرمایه انسانی رئيس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره طرح ادغام دو معاونت سرمایه انسانی و برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور برای ایجاد سازمان مدیریت اظهار داشت: در اواخر عمر دولت دهم نمایندگان مجلس طرح ادغام این دو معاونت و ایجاد سازمان مدیریت را با 200 رأی موافق تصویب کردند.

وی افزود: موضوع ادغام دو معاونت سرمایه انسانی و برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور و ایجاد سازمان مدیریت، هم‌اکنون در دو کمیسیون برنامه و بودجه و اجتماعی مجلس مطرح است.

معاون حقوقی و پارلمانی معاونت توسعه سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت یازدهم با توجه به تعامل مثبت و سازنده با نمایندگان مجلس لايحه تأسیس و تشکیل سازمان مدیریت را تهیه کرد که کلیات آن نیز در هر دو کمیسیون مذکور مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.

تاجی اضافه کرد: این طرح به زودی پس از اتمام رسیدگی جزئیات در این دو کمیسیون نهایی می‌شود و به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه دولت علاقه‌‌مند است این موضوع هرچه زودتر به سرانجام برسد، گفت: تصویب هر چه زودتر این لايحه در مجلس به نظر نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و اجتماعی بستگی دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: هم اکنون جزئیات این طرح در کمیسیون مذکور در حال رسیدگی است که اگر این جلسات تا آخر هفته ادامه داشته باشد، بررسی آن به سرانجام خواهد رسید و پس از تحویل به هیئت تطبیق مصوبات به هیئت رئیسه تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار