کلیه مراحل اولیه صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق تارنمای اتاق بازرگانی اصفهان (Eccim.com) جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، فعالان اقتصادی که خواستار صدور یا تمدید کارت بازرگانی می باشند با مراجعه به تارنمای اتاق اصفهان با کلیک بر روی بخش خدمات اینترنتی صدور و تمدید کارت بازرگانی و ورود به بخش درخواست صدور و تمدید کارت بازرگانی اطلاعات مورد نیاز را می توانند وارد سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند کنند.

براساس این گزارش، در مرحله نخست ،درخواست کنندگان باید نوع درخواست خود را شامل صدور ،تمدید ،تغییر و المثنی مشخص و با ورود شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و کد ملی برای اشخاص حقیقی می تواند وارد سامانه شوند و مراحل بعدی جهت ورود اطلاعات را انجام دهند.

شایان ذکر است درخواست کنندگان کارت بازرگانی، اطلاعات اولیه و نامه های مربوط به مفاصا حساب دارایی و تامین اجتماعی را می توانند از این سامانه دریافت کنند.

همچنین کلیه مدارک مورد نیاز صدور و تمدید کارت بازرگانی جهت انطباق پس از تایید نهایی در سامانه یکپارچه بایستی به واحد خدمات بازرگانی اتاق اصفهان ارایه شود.

گفتنی است کارت های بازرگانی به صورت دفترچه ای همچنان معتبر است و تا تاریخ اعتبار نیاز به تعویض ندارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.