ماهی، لوبیا سفید، دانه های سیاه و برگ های خامی از درختان، قارچ، رب گوجه فرنگی و سیب زمینی از خوراکی هایی هستند که اگر به صورت نادرست مصرف شوند مضرات بسیارزیادی دارند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ ماهی فوگو: ماهی های صاحب این خانواده حاوی یک ماده هستند که بر روی کانال های عصبی سدیم مرگ باری ایجاد می کنند  و در یک دوره زمانی بسیار کوتاه باعث مرگ و میر می شوند مقدار سم این ماهی تا 30 نفر را می تواند  همزمان از بین ببرد.

لوبیا لیما: این لوبیا حالت لوبیا پخته است و لوبیا در صورتی که نپخته  یا به صورت آبپز باشد مشکلات و دردسرهای زیادی را به وجود می آورد.

دانه های کرچک: در حالی که روغن کرچک فواید زیادی دارد و مشکلات و دردهای مختلفی را به وجود می آورد دانه های گیاه کرچک یکی از قوی ترین سم ها را در خود دارد که می تواند به صورت سریع باعث مرگ و میر شود.

قارچ: قارچ های آمينيتا که نام مستعار آنها " فرشته از بین بردن" است مواد سمی  درون خود دارد که می می تواند باعث مرگ انسان ها شود.

گوجه فرنگی و سیب زمینی: برگها و ریشه های این غذاها دارای ترکیبات است به نام سالیوم هستند که دارای مواد نادر و سمی هستند که بر روی  سلامتی بسیار تاثیر گذار بوده و به محض خوردن آنها اتفاقات خطرناکی در ناحیه دهان می افتد و فرد دچار اسهال، کاهش فشار خون،نبض آهسته و تنفس سریع خواهد شد.

گیاه ریواس: گیاه ریواس به عنوان یک پایگاه عالی برای اسید اگزالیک هاست که این اسید یک ترکیب شیمیایی است که برای تمیز کردن فلزات و جلوگیری از زنگ زدن کاربرد دارد قسمت های سفید ناحیه ریواس بسیار خطرناک است که خوردن آن ها باعث سوختگی دهان ، گلو درد ، استفراغ و تهوع می شود.
برچسب ها: لوبیا ، قارچ ، ماهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار