مهمترین عناوین خبری گروه "علمی - پزشکی" که در روز سه‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عامل ارسال پيامك دروغي داروي استامینوفن دستگير شد، آغاز ثبت نام فراگير كارشناسي ارشد/ كاهش قيمت 15 هزارتوماني دفترچه نسبت به سال قبل، پايان مهلت ثبت اعلام نياز دانشگاه ها و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی -پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

عامل ارسال پيامك دروغي داروي استامینوفن دستگير شد


همین چندی پیش بود که پیامک های اغوا کننده به مردم ارسال می شد که شما برنده جایزه ای میلیونی شده اید و باید برای رسیدن به آن شماره کارت خود را به صاحب پیامک ارسال می کردید تا جایزه خود را دریافت که نه، بلکه حسابتان را به کل خالی کرده و در گلوی سودجویان می ریختيد.

آغاز ثبت نام فراگير كارشناسي ارشد/ كاهش قيمت 15 هزارتوماني دفترچه نسبت به سال قبل
ثبت نام براي كنكور فراگير كارشناسي ارشد از 14 مهر آغاز و تا 21 مهر ادامه دارد و در 127 رشته گرايش و 944 رشته محل در سراسر كشور انجام مي پذيرد.

پايان مهلت ثبت اعلام نياز دانشگاه ها
رئيس مركز جذب اعضاي هيئت علمي و علوم تحقيقات و فناوري گفت:اعلام نياز دانشگاه ها درجذب اعضاي هيئت علمي در 10 مهر به پايان مي رسد.

دكتر عليرضا دلاوري مشاور وزير و رئيس دبيرخانه سياستگذاري سلامت شد
طي حكمي از سوي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر عليرضا دلاوري به عنوان مشاور وزير و رئيس دبيرخانه سياستگذاري سلامت منصوب شد.

وبا در كرمان مهار شده است
هم‌اكنون وبا در كرمان مهار شده است و مورد جديدي از آن نيز گزارش نشده است.

کم توجهی به بعد روانی و اجتماعی جوانان در برنامه های کشور
رئیس انجمن پزشکی اجتماعی گفت: کم توجهی در بعد روانی و اجتماعی سلامت به خصوص برنامه‌های پیشگیرانه در اغلب برنامه‌های نوجوانان و جوانان دیده می‌‌شود به طوری که تنها یک برنامه جامع با مشارکت مستقیم وزارت آموزش و پرورش، سازمان ملی جوانان و وزارت بهداشت در سلامت این گروه سنی نوشته شده است که گزارش ارزشیابی برنامه در دسترس نیست.

برگزاری كارگاه های تخصصي تئاتر و بازیگری ويژه دانشجويان علمي‌كاربردي

كارگاه های تخصصي تئاتر و بازیگری با حضور اساتيد بين‌المللي تئاتر و سینمای كشور، ويژه دانشجويان علمي‌كاربردي برگزار شد.

فشار خون کودکان هرسال یکبار بررسی شود
فشار خون بالا در کودکان و نوجوانان شیوع قابل توجهی داشته است از سه سالگی به بعد باید فشار خون کودکان هر سال یکبار بررسی شود.

شورای ملی سالمندان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است

با گذشت حدود سه سال از تاسیس شورای ملی سالمندان اکنون دبیر این شورا از این گلایه می کند که این شورا هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و به دنبال وصول مطالبات سالمندان از و مراجع ذی ربط است.

خطی خوش با تلفن همراه

پزشکان به تازگی دریافته‌اند که افرادی که از دستگاه تلفن همراه هوشمند و وسایلی مانند تبلت‌ها و فبلت‌ها استفاده می‌کنند دارای مهارت حرکتی بیشتری در انگشتان دست خود می‌شوند.

سرعت ويندوز را به راحتي ارتقا دهيد+عكس
تنها با چند كليك مي توانيد سرعت سيستم خود را افزايش دهيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار