دبير شوراي تبيين مواضع بسيج خراسان جنوبي با توجه به هراس رژیم صهیونیستی از دیپلماسی مقتدرانه جمهوری اسلامی گفت: رئیس‌جمهور مقتدرانه از مواضع نظام دفاع کرد و اين بار نوبت آمریکا است که تعامل سازنده خود را با رفتار مودبانه به جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

"سامان نيازي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه گفتار متناقض آمریکایی‌ها نشان‌دهنده دستپاچگی آنها و سرسپردگی‌شان به صهیونیست‌ها است، گفت: امروزه رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که ادعاهایش بي‌پایه و اساس بوده و جایگاهی در میان ملت‌ها ندارد.

نيازي با توجه به سخنان حجت‌السلام‌ والمسلمين روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل اظهار داشت: رئیس جمهور کشورمان مقتدرانه از مواضع نظام دفاع و به خوبی آنها را تبیین کرد، حال این بار نوبت آمریکا و سران غرب است که یک صدا بودن و تعامل سازنده خود را با رفتار مودبانه به جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج گفت: ما از اول انقلاب تاکنون ایستادگی و عزت خود را در برابر استکبار به دنیا و دشمنان نشان دادیم و ایستادگی و مقاومت ما همچنان ادامه دارد، امروزه آمریکا باید قبل از هر چیز به داد دولت و ملت خود برسد که براثر دخالت‌ها و فشار صهیونیست‌ها دچار مشکلات فراوانی شده است.

نيازي ادامه داد: رژیم صهیونیستی که مقابل حزب‌الله در جنگ 33 روزه به زانو در می‌آید چگونه مي‌تواند در مقابل شیرمردان ایران که تجربه 8 سال دفاع مقدس را دارند ایستادگی کند، پس بهتر است سیاست‌مداران صهیونیستی آمریکا، واقع بینانه‌تر عمل کنند.

وي با اشاره به اينکه ملت ما برای رسیدن به وحدت باید بر روی منافع ملی تأکید داشته باشند، تصريح کرد: آحاد ملت ايران نشان داده‌اند که برای پیشبرد منافع و اهداف عالیه نظام پشتیبان ولایت فقیه هستند.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج خراسان جنوبي در پايان خاط نشان كرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا انقلابش را براساس آزادگی و ایستادگی بنا کرد و این راه را ادامه خواهد داد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار