طی مراسمی و با حضور رییس سازمان توسعه و تجارت نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی با هدف معرفی واردکنندگان و نمایندگان اصلی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و حمایت از حقوق مصرف کننده برای استفاده از کالای اصلی برگزار می شود .
رضا نامی دبیر نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی در ابتدای مراسم افتتاحیه در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : انجمن صنفی واردکنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و اتحادیه عکاسان و فیلم برداران تهران از چندی پیش تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته و بابرگزاری جلسات و سیاست گذاری های جدی ، توانستند برترین برندهای دوربین عکاسی را در این نمایشگاه معرفی کنند .


وی ضمن اشاره به این موضوع که هدف از برگزاری این نمایشگاه منافع مالی برگزارکنندگان نبوده گفت : یکی از نکات اصلی و اهداف مهم برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی ، حضور نمایندگان اصلی برندها و مورد تایید هر کمپانی است که این به مصرف کنندگان کمک می کند تا با محصولات جدید برندهای اصلی آشنا شوند .
در ادامه مراسم مهر آیین رییس اتحادیه عکاسان تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : ایده برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی از حدود 8 ماه پیش مطرح شده و با هدف معرفی برندهای مطرح عکاسی شکل گرفته است .

وی افزود : ما با همکاری سایر اتحادیه ها و فعالان این حوزه سعی داریم تا این نمایشگاه را در سطح نمونه های خارجی آن برگزار کنیم .

بهروز رییس انجمن وارد کنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی نیز در ادامه مراسم افتتاحیه گفت : انجمن معتقد است که آموزش و اطلاع رسانی نخستین گام موفقیت بوده به همین دلیل برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بسیار تاثیر گذار است .

وی همچنین گفت : با توجه به پراکندگی واردکنندگان و فعالان حوزه عکاسی و غیر متخصص بودن برخی از آنان ، بر آن شدیم تا با برگزاری این نمایشگاه برترین و اصلی ترین وارد کنندگان دوربین های عکاسی را معرفی کنیم .




در ادامه مراسم رضا صادقی رییس سازمان توسعه و تجارت نیز در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی در مجموعه صنوف تولیدی کم نظیرو بی نظیر است .

فاضلی رییس مجمع امور صنفی نیز در پایان اظهار داشت : برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بسیار مثبت بوده و تاثیر گذار است اما ای کاش که مشکلات صنف نیز در اظهارات همکاران تشریح شده و به بحث دخالت نهادها و مشکل واردات کالا نیز اشاره می شد .

همزمان با آغاز به کار نمایشگاه
Photex، نمایشگاه برند های تخصصی عکاسی در تهران، شرکت نوین تجارت پارسیان، نماینده رسمی چندین برند فعال در زمینه تجهیزات عکاسی نشستی خبری برای معرفی خود و اهداف این شرکت در نمایشگاه برگزار کرد.
احمد جباری، مدیر عامل نوین تجارت پارسیان پس از اشاره به سابقه حضور ده ساله در بازار تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی، به برند هایی اشاره کرد که نمایندگی رسمی آنها را بر عهده دارد.
هشت برند مختلف شامل
Cambo (هلند)، Profoto (سوئد)، Kupo (تایوان)، RODENSTOCK (آلمان)، HPRC (ایتالیا) و برند جدید 3 Legged Thing جزو سازندگان برتر در زمینه مختلف عکاسی از جمله دوربین های فانوسی و تکنیکال برای کاربرد های مختلف و اختصاصی، انواع سه پایه، تجهیزات نورپردازی، کیف های مختلف، لنز و فیلتر به شمار می آیند. نوین تجارت پارسیان علاوه بر نمایندگی رسمی این محصولات، خدمات پس از فروش آنها و مشابه با شرکت مادر را نیز ارائه میدهد.



یکی از مسائل مطرح شده توسط آقای جباری، نگاه سرمایه ای به تجهیزات عکاسی در مقابل نگاه مصرفی به این سری از محصولات است. به گفته ایشان، خرید یک وسیله مرتبط با عکاسی همچون سرمایه گذاری در این زمینه بوده و کالای خریداری شده باید دوام و کارایی کافی برای استفاده های مکرر توسط کاربر داشته باشد. با آنکه کاربر امکان دارد در ابتدای خرید هزینه ای بیشتر پرداخت نماید، اما قطعاً این تضمین وجود دارد که محصول خریداری شده در مقایسه با نمونه های جعلی و مشابه که قیمتی به مراتب پایین تر دارند، اما در مقابل از کیفیتی بسیار پایین تر و عمر کمتری برخوردار هستند
کارکرد بهتری داشته و نتیجه نهایی استفاده از آن به شکل محسوسی بهتر خواهد بود. مسئله کیفیت حتی در زمینه فیلتر های عکاسی که ممکن است چندان مهم به نظر نرسند نیز موثر بوده و استفاده از یک فیلتر با کیفیت میتواند تاثیری بسزا در تصویر نهایی داشته باشد.



ایشان از برنامه های شرکت نوین تجارت پارسیان در این نمایشگاه، ثبت نام گروه های آموزشی (دانش آموزان، دانشجویان، استادان و دیگر افراد مرتبط با عکاسی) در کلوپ مشتریان این شرکت است تا بدین ترتیب از تخفیف دائمی 15 درصدی محصولات این شرکت برخوردار شوند. همچنین این شرکت در نظر دارد تا با همراه بانک ها و موسسات مالی، شرایط لیزینگ برای خرید راحتتر لوازم عکاسی را فراهم آورد. آگاه سازی هرچه بیشتر کاربران درباره محصولات عکاسی اصلی و کیفیت آنها، جلوگیری از حضور نمونه های تقلبی با کیفیت و قیمت پایین تر در بازار و همچنین ارائه بهترین خدمات و کالا به مشتریان از جمله برنامه های نوین تجارت پارسیان به شمار می آیند.



برای اطلاعات بیشتر درباره این شرکت میتوانید به غرفه آنها در نمایشگاه Photex (در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) رفته و یا از سایت آنها در آدرس ntptrading.com دیدن کنید.
گفتنی است نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی از 9 الی 12 مهر ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دایر بوده وامکان بازدید برای عموم بازدید کنندگان از ساعت 10 الی 19 فراهم شده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار