مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فتنه‌گران بدانند فضا براي فتنه‌گري مجدد مطلقاً باز نيست/آزادي اخير تعدادي از محكومان امنيتي فتنه 88 ربطی به نتیجه انتخابات ندارد، جدیدترین جزئیات از پهپاد "یسیر"/ قابلیت تصویربرداری 360 درجه‌ای، دکتر روحاني:‌ از جلسه ديشب مجلس و دولت راضي‌ام/ نشست‌ها ادامه دارد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


فتنه‌گران بدانند فضا براي فتنه‌گري مجدد مطلقاً باز نيست/آزادي اخير تعدادي از محكومان امنيتي فتنه 88 ربطی به نتیجه انتخابات ندارد


آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه از عزم جدي دستگاه قضايي براي مقابله با فتنه‌گران خبر داد و گفت: فتنه‌گران سال 88 و تمام كساني كه خيال فتنه‌گري دوباره دارند، بدانند كه دستگاه قضايي در مقابل آنان خواهد ايستاد و اجازه تحرك به آنان نخواهد داد.

جدیدترین جزئیات از پهپاد "یسیر"/ قابلیت تصویربرداری 360 درجه‌ای
فرمانده گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) نیروی زمینی ارتش، گفت: با توجه به ابعاد، نوع سازه، بدنه و نوع محموله‌ای که هواپیمای بدون سرنشین یسیر حمل می‌کند این هواپیما برای شناسایی هوایی طراحی شده است.

دکتر روحاني:‌ از جلسه ديشب مجلس و دولت راضي‌ام/ نشست‌ها ادامه دارد
رئيس‌جمهور كشورمان گفت: از جلسه ديشب دولت و مجلس راضي‌ام و اين جلسات ادامه پيدا خواهد كرد.

نشست خانگي به معناي فعاليت رسمي حزب نيست
عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با بيان اينکه در حال حاضر حزبي وجود ندارد، گفت: وقتي که در خانه‌ باشيد هيچ فعاليتي جنبه رسميت پيدا نمي‌كند.

حربه "گزینه نظامی" کهنه و زنگ‌زده است/ ایران برنده نرمش قهرمانانه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام خود را در تابلوی سازمان ملل به عنوان یک جنگ‌طلب ثبت کرد.

هیچ فکر کرده‌اید انتخاب فيلم "گذشته" چه صدمه بزرگی به سینماي ایران خواهد زد؟

40 انجمن اسلامی دانشجویان نامه‌ای را خطاب به وزارت ارشاد درباره انتخاب فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده ایران در اسکار منتشر کردند.

ادامه اعتراضات اخلال‌گران شأن ملت را زير سؤال مي‌برد
دبيرکل حزب آزادي گفت: بروز رفتارهای اعتراض‌آميز به مقامات شأن ملت را زیر سوال می‌برد؛ لذا باید به صورت تدريجي ریشه‌های افراطی‌گری را سوزاند و کشور را به یک تعامل منطقی ميان مدیران، تصمیم سازان کشور و آحاد ملت بوجود آورد.

ضرورت بهره‌گيري دولت از نخبگان کرد و اهل سنت در هرم قدرت سياسي و اجرايي کشور

عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: ضروری است کاهش نابرابری‌های اجتماعی از طریق توجه بیشتر به مناطق قومی حاشیه‌ای مرزهای کشور مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار گیرد تا در دولت تدبیر و امید ضمن اجتناب از عقده‌های سیاسی با در نظر گرفتن آستانه تحمل افراد نسبت به ذهنیت‌های ایجاد شده، گزینش افراد برای دستگاه‌های اجرایی را تحقق بخشد.

پرونده برخی از دانشجویان ستاره‌دار در حال بررسی است

سرپرست وزارت علوم گفت:‌ 50 تا 60 پرونده درباره دانشجویان ستاره‌دار و اساتید بازنشسته پیش از موعد در اين وزارتخانه در حال بررسی است.

دیدار بدون رودربایستی با شورای روابط خارجی سازمان ملل/ ملاقات امروز با اعضای شورای آتلانتیک
رئیس دستگاه دیپلماسی اولین وزیری است که تمام افکار عمومی فعال در فضای مجازی را در جریان فعالیت‌های دیپلماتیکی‌ خود قرار می‌دهد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار