دهمین نمایشگاه زیر مجموعه‌های تولید و تجهیز بخش کشاورزی در اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در مراسم گشایش این نمایشگاه که دیروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل افزود: دهمین نمایشگاه نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، دام و طیور از امروز تا 13 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در حال برگزاری است.

مرتضی شرافتی گفت:‌ در این نمایشگاه از 13 استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل، خوزستان، استان مرکزی، مازندران، همدان، قزوین، گلستان، البرز و کرمانشاه حاضر شدند و جدیدترین تولیدات خود را عرضه کردند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این نمایشگاه 47 غرفه برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم شده تا محصولات قابل عرضه خود را به نمایش بگذارند.

شرافتی این محصولات را شامل تراکتور سبک و سنگین، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، خاک‌ورزی، کود پاش، تجهیزات آبیاری مدرن، حوزه دام، طیور و بذر و خوراک مورد نیاز طیور و آبزیان به همراه باسکول‌های دیجیتالی و تجهیزات مدرن کشت و صنعت به نمایش گذاشتند تا علاقمندان بتوانند از این فرصت برای خرید و مشاهده فناوری‌های جدید استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزاری این نمایشگاه‌ها را در تبادل اطلاعات و ارتباطات نوین بسیار مؤثر برشمرد و یادآور شد: انتظار ما این است که این نمایشگاه فرصتی عظیم برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم آورد تا محصولات متنوع خود را بهتر و مطلوب‌تر عرضه کنند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.