آتش سوزی گسترده ای در کارخانه لوازم یکبارمصرف شهرک صنعتی خضرا کرمان گزارش شد.

دقایقی قبل در اثرآتش سوزی در کارخانه تولید ظروف یک بار مصرف واقع در شهرک صنعتی خضرا شهر کرمان، تعدادی از کارکنان کارخانه مصدوم شدند.

ابراهیم بابایی مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان درخصوص علت حادثه حریق در کارخانه تولید لوازم یکبارمصرف شهرک صنعتی خضرا کرمان گفت: آنچه از ظواهر امر برمی آید این است که ظاهرا ضعف ایمنی در جمع علل این حادثه مشهود است.

وی افزود: درحال حاضر باتوجه به اینکه دمای اشتعال‌ها باید بررسی شود تا به نقطه شروع آتش سوزی برسیم نمی‌توان علت شروع حریق را اعلام کرد، همکاران ما درحال بررسی لایه های آتش سوزی هستند. 

بابایی تصریح کرد: حجم بالای آتش باعث شد کار اطفا حریق وخروج مصدومین تا این لحظه ادامه داشته باشد. 

وی گفت: هم اکنون همکاران ما در حال لکه گیری هستند و کار اطفای حریق به پایان رسیده است و ۱۲ مصدوم حادثه را همکاران ما تحویل اورژانس دادند. 

مدیرعامل آتش نشانی کرمان افزود: دوستان اورژانس سطح سوختگی مصدومین حادثه را جزیی و سوختگی‌های سطح یک و دو اعلام کرده اند. 

وی تاکید کرد: نگرانی ما سرایت آتش از سوله‌ای که کاملا در آتش سوخته به دیگر قسمت‌ها بود، چون ظروف یکبارمصرف دمای اشتعال پایینی دارند و ظاهرا هم حجم ماده سوختنی زیاد بود وهم شعله‌ها حجم زیادی داشت. 

بابایی بیان کرد:به محض گزارش حریق ۴ خودرو اطفای حریق از سازمان آتش نشانی، سه خودرو از شهرک صنعتی خضرا و خودرو‌هایی از نیروگاه وفرودگاه، نیروی انتظامب کارخانه بارز، مس شهید باهنر برای مهار آتش سوزی اضافه  شدند که مجموعا ۱۳ خودروی آتش نشانی در این عملیات نفس گیر حضور داشتند. 

برچسب ها: آتش سوزی ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار