پیگیری باشگاه خبرنگاران نتیجه داد؛
پیگیری باشگاه خبرنگاران نتیجه داد؛
به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مدتی از خرابی دستگاههای کارتخوان ثابت ایستگاه امامت می گذشت و در این مدت متصدی ایستگاه از شهروندان وجه نقد به جای کارت بلیط مطالبه می کرد. اما اعلام مشکل به پیمان سنندجی مدیر عامل اتوبوسرانی مشکل را در کمتر از 10 دقیقه حل کرد و با ارسال پرتال کارتخوان یا همان کارت خوان های سیار مشکل خرابی کارتخوان ایستگاه امامت را حل کرد و از شهروندان خواست خرابی دستگاه های کارتخوان را از طریق سامانه 1888 به شرکت واحد اتوبوسرانی اطلاع دهند./ف