ملی پوش پرتاب دیسک گفت: اگر بخواهیم چند تا احسان حدادی در ایران داشته باشیم باید برای دیگران هم هزینه کنیم.

محمد صمیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: احسان حدادی نائب قهرمان المپیک است و باید بهترین امکانات در اختیارش قرار بگیرد، ولی باید بگویم اگر بخواهیم چند تا حدادی داشته باشیم باید برای دیگران هم هزینه کنیم.

ملی پوش پرتاب دیسک در ادامه افزود: در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هم احسان حدادی بهترین رقیبم بود و رکورد این مسابقات را جا به جا کرد، مسابقات در بیشتر موارد در سطح جهانی بود رکوردهای خوبی هم زده شد.

صمیمی با تاکید بر این که امیدوارم در سال های آینده هم بتوانم با برادرم، عباسی صمیمی، تمریناتم را ادامه دهم، گفت: برادرم برای حضور در یک دوره مربیگری حرفه ای پرتاب دیسک در آمریکا است وی با وجود مشکلاتی که در راه مربیگری اش بود همچنان ماند و من هم خواهان ادامه تمریناتم با عباس هستم.

وی تصریح کرد: مربی خارجی که در سطح ما باشد با این بودجه ای که ما داریم هیچ وقت به ایران نمی آید، هزینه مربی خارجی 60 هزار دلار به غیر از هزینه های ماهیانه است که تأمین این رقم در شرایطی که قیمت دلار بالا رفته است کار راحتی نیست.

صمیمی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: طبق روند تمرینات خودمان پیش می رویم و با همین شرایط در لیگ هم شرکت می کنیم کسب مقام اول یا دوم در لیگ مهم نیست چراکه رقابت خاصی در این مسابقات نیست من یا اول می شویم یا اول می شوم یا دوم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان اظهار داشت: با یک مدیر مالی در خصوص حضور در مسابقات خارجی و اردوهای برون مرزی مذاکره کرده این در حال حاضر رکورد پرتاب های من به 65 متر رسیده است و می توانم بار این مدیر مالی به توافق برسم اگر این مهم رقم بخورد از سال آینده در مسابقات بیشتری شرکت می کنم.

پايان متن / مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار