پسران تبهکاري که با لباس مشکي و خودرو مشکي در تاريکي شب از زنان و مردان غرب تهران زورگيري مي‌کردند، توسط پليس تهران دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ تعداي از اهالي غرب تهران به ويژه جنت آباد به کلانتري 138 مراجعه کرده و از زورگيري پسران مشکي پوش خبر دادند.
 
اين پسران که با يک دستگاه خودروي مشکي رنگ ال 90 و با ضرب و شتم و تهديد چاقو از شهروندان و اهالي غرب تهران اقدام به زورگيري مي‌کردند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.
 
ماموران تجسس پس از چندين روز فعاليت و گشت زني هدفمند موفق شدند يک دستگاه خودروي مشکي رنگ ال 9 را با شيشه‌هاي دودي در سطح محدوده استحفاظي شناسايي کنند.
 
سرنشينان ال 90 به محض مشاهده خودرو پليس بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کردند، ديري نگذشت که پليس تهران با يک عمليات ضربتي خودرو را توقيف و سه سرنشين آن را که همگي افراد جوان و سابقه‌دار بودند دستگير و به مقرانتقال دادند.
 
رئيس کلانتري 138 سرهنگ حسيني فر درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري توسط تعدادي از شکات شناسايي و سپس لب به اعتراف گشوده و به ده‌ها مورد زورگيري با تهديد سلاح سرد اعتراف کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
اعدام این بی خاصیت ها واجب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
پس فردا آزاد می شند دیگه
فایده ای نداره
آخرین اخبار