رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر کشورمان گفت : جریان گفتگوی تمدن ها باید در راستای مذاکره با آمریکا درس بزرگی باشد زیرا آمریکایی ها در همان سال پرچم جنگ با تمدن ها را در دست گرفتند و هم اکنون می بینیم که اثری از گفتگوی تمدن ها باقی نمانده است .

دکتر حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت جریان گفتگوی تمدن ها گفت :جریان گفتگوی تمدن ها باید در راستای مذاکره با آمریکا درس بزرگی باشد زیرا آمریکایی ها در همان سال پرچم جنگ با تمدن ها را در دست گرفتند و هم اکنون می بینیم که اثری از گفتگوی تمدن ها باقی نمانده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :باید در میز مذاکره با آنها از سیاست های نظام جمهوری اسلامی تبعیت کرد زیرا ما رهبری با اندیشه و تدابیر بالایی داریم و باید از اظهارنظر ایشان پیروی کنیم .

رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر کشورمان مشکل اقتصادی را ریشه در مدیریت اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد :مشکلات اقتصادی که ایران از آنها رنج می برد ربطی به تحریم ها ندارد زیرا این مشکلات را در مدیریت اقتصادی کشور باید جستجو کرد و ضعف ها را بررسی و آنها را از بین برد .

دکتر عباسی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های موجود در نظام جمهوری اسلامی را متبلور کرد اضافه کرد :برای حل مشکلات در درون کشور در زمینه های مختلف باید ظرفیت های موجود در نظام جمهوری اسلامی را متبلور کرد درمان درد مشکلات اقتصادی را باید در مدیریت این بخش یافت .

رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر کشورمان در خاتمه اظهارداشت :دلار معیار ارزش گذاری اقتصادی جهان تلقی می شود ولی پشتوانه ای ندارد ./س


برچسب ها: گفتگو ، تمدن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.