سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو موقعیت به دست آوردیم که محمد غلامی از دست داد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان گفت: تمرکز مس روی دفاع بود و بازیکنان ما نتوانستند فرصت سازی زیادی بکنند. دو موقعیت به دست آوردیم که محمد غلامی از دست داد .

وی در مورد آرش افشین خاطرنشان کرد: گفتم که وی آمادگی کامل را برای انجام یک مسابقه کامل ندارد. بعد از دیدار مقابل استقلال و گلی که او به ثمر رساند دچار یک بیماری عفونی شد و تمرینات زیادی از دست داد. در مقابل راه‌آهن به او 15 دقیقه فرصت بازی دادیم که نتواسنت هماهنگی کامل با تیم پیدا کند.

کرانچار در ادامه تاکید کرد: من تیم را تمرین می‌دهم و شرایط بازیکنان را می‌بینم. افشین علیرغم آنکه آن بیماری‌اش بهبود پیدا کرده اعلام کرد دچار مشکل در قوزک پا شده است و آمادگی بازی به صورت کامل را ندارد. شاید این مصدومیت واقعی نبود .

وی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش امید به قهرمانی دارد، اظهار داشت: جای نگرانی نیست کماکان در کورس قهرمانی قرار داریم. در بازی بعد به نوار پیروزی بازخواهیم گشت.
مظلومی: مقابل سپاهان به خوبی ایستادگی کردیم
سرمربی تیم مس کرمان در مورد افت ادینهو خاطرنشان کرد: من هم اعتقاد دارم کیفیت او از وقتی که به امارات رفت خیلی افت کرده اما چون هنوز اسم او بزرگ است با 4-5 بازیکن او را یارگیری می‌کنند و به خاطر اینکه تکنیکش پایین آمده زود تصمیمش عوض می‌شود. امیدوارم اردویی که در نیم‌فصل در نظر داریم باعث شود که ادینهو شرایط بهتری پیدا کند.

مظلومی در مورد اینکه آنها برنامه دارند که ابتدا گل نخورند اظهار داشت: با توجه به اشکالات تیم و اینکه گل‌های مفتی می‌خوردیم سعی کردیم روی اصول کار کنیم و این موضوع طبیعی است، ابتدا باید دفاع را درست کنیم و سپس به حمله برسیم.

وی در مورد هدف مس کرمان در لیگ برتر گفت: ما ابتدا تلاش‌مان بر این است که تیم را در جدول نگه داریم و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.

برچسب ها: سپاهان ، مظلومی ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار