همه تجهیزاتی که در بیمارستانهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شیراز با اشاره به اینکه همه تجهیزاتی که در بیمارستانهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد است گفت: بخش های نظارتی به طور کامل وضعیت استفاده از تجهیزات پزشکی را مورد بررسی قرار می دهند.

حسین کیوانی با بیان اینکه پارسال 20 میلیارد تومان برای توسعه تجهیزات پزشکی اختصاص یافت گفت: این اعتبارات امسال 10 تا 30 درصد افزایش می یابد.

وی گفت: آنچه که تاکنون در بحث تجهیزات پزشکی تخلفی دیده شده اقلام ارتوپدی بوده است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی افزود: به دلیل انجام ارتوپدی فراوان در کشور نمی توانیم به طور کامل نظارت داشته باشیم اما در این بخش نیز تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهیم.

کیوانی گفت: در بحث نرخ ها نیز مردم باید توجه داشته باشند که نرخ های جدید در سایت تجهیزات پزشکی موجود است و باید با اطلاع از این نرخ ها کارهای خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی درباره صادرات تجهیزات پزشکی گفت: در بحث انواع مانیتور تولیدات کشور توسط شرکت های خارجی در کشورهای مختلف به فروش می رسد و در این میان می توانیم فعالیت های خود را در بحث توسعه صادرات تجهیزات پزشکی افزایش دهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.