در تازه ترين گزارش، شبکه دو تلويزیون رژيم صهيونيستي اعلام کرد که مجموعه ای از دیدارهای سري در هفته های اخیر میان مسئولان صهيونيست و کشورهای خلیج علیه ایران در حال انجام است و این دیدارها همزمان با نزدیکی ایران و آمریکا صورت می گیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سيريا ناو، این شبکه تاکید کرد که دیدارهای طرفین صهيونيست و شيوخ عرب در هفته های اخیر زیاد شده است. هدف از این دیدارها علاوه بر رد و بدل شدن نامه هایی بین مسئولان دو طرف، ترس از موفقیت ایران در نزدیکی به آمریکا و حل و فصل برنامه هسته ای ايران است. این شبکه اعلام کرد که همه جزئیات را نمی توان گفت ولی شخصیت های بلند پایه عرب اخیرا به تل آويو سفر کرده و به طور محرمانه با مقامات صهيونيست گفتگو کرده اند. جزئیاتی از این دیدارها بیرون نیامده اما می توان هدف از آن را تشکیل جبهه جدیدی به نام "جبهه نگران ها" نامید که در راس آن بنیامین نتیاهو قرار دارد و هدف آن ایجاد سدي در مقابل گفتگوي امريکا و ايران است.

در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه در واشنگتن که آیا کشورهای حاشيه خلیج فارس تماس هایی با یکدیگر در مورد نزدیکی ایران و آمریکا داشتند، نماینده رژيم صهيونيستي در سازمان ملل تاکید کرد که عربستان و کشورهای خلیج فارس نگران نزديک آمريکا و ایران هستند. وی در ادامه افزود: "نمی خواهم بگویم که چه چیزی بین ما و  آنها در جریان است اما می توان گفت که عرب ها نگران این هستند که ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شود. این همکاری های ما با یکدیگر در بالاترین سطوح علیه ایران ادامه دارد."

شبکه ده تلویزيونی رژيم اسرائیل قبلا به ناامیدی و شکست کشورهای خلیج فارس و به ویژه عربستان در قبال قدرت ایران در کسب موافقت با آمریکا و اینکه می توانند آمریکا را به دنبال خود بکشانند و در مورد سوریه و مساله هسته ای به توافق برسند، اشاره کرده بود و گفته بود که تنها بازنده در این میان عرب ها هستند که فکر می کردند آمریکا جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمد بلکه رئیس جمهور بزرگترین دولت دنیا اینک در مقابل ایران زانو زده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار