مهمترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پر افتخارترین تیم قاره حریف ایران در نیمه نهایی قهرمانی آسیا/ ست اول براي ايران، ایران جهانی شد، ايراني هاي خارجي يا خارجي هاي ايراني و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پر افتخارترین تیم قاره حریف ایران در نیمه نهایی قهرمانی آسیا/ ست اول براي ايران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/13/1603512_460.jpg
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن که پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می شود خواهد رفت.

ایران جهانی شد

تیم ملی واترپلوی ایران با پیروزی مقابل سنگاپور میزبان، قهرمان سومین دوره رقابت های واترپلو کاپ آسیا شد و جواز حضور در رقابت های جهانی قزاقستان را به دست آورد.

ايراني هاي خارجي يا خارجي هاي ايراني

در ليست جديد تيم ملي باز هم علاقه كي روش به استفاده از دو رگه ها به چشم مي خورد.دو رگه هايي كه البته گاهي كوله باري از بار فني را به تيم ملي هديه كرده اند.

ارزیابی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال
کارلوس کی روش اسامی 27 بازیکن تیم ملی را اعلام کرد، در این لیست تغییرات آنچنانی دیده نمی شود و فقط چند بازیکن دورگه به اين ليست اضافه شده اند.

كسب يك مدال طلا و 2 برنز در روز نخست
در پايان روز نخست رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد ديميتري كركين كه امروز برگزار شد، عليرضا كريمي در وزن 84 كيلوگرم صاحب مدال طلا و سرمستي و قمي در اوزان 55 و 120 كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

ماهینی زیر نظر متخصص کایرو پراکتیک
کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد: حسین ماهینی با چند روز استراحت دوباره به شرایط تمرین باز می‌گردد و مشکل خاصی برای او پیش نیامده است.

پور مقدم: شکی نیست داوران در محیط سالمی سوت می زنند/تعداد معدودی به دنبال جنجال هستند
مسئول کمیته داوران هندبال گفت: حوداث اخیر در داوري بی معنی است و به طور حتم داوران به درستي سوت می زنند و ایرادی در قضاوت آنها وجود ندارد.

دووميداني آسيا به پنج منطقه تقسيم مي شود
الحمد مي گويد،براي حل مشكلات اين رشته در آسيا بايد دووميداني اين قاره را به پنج منطقه تقسيم كرد.

تغییرات قوانین واترپلو 2013 – 2017
هدف از تغییرات بوجود آمده ایجاد خلاقیت ، افزایش سرعت بازی و مهیج نمودن بیشتر بازی واترپلو می باشد.

اولين گل پرسپوليس مقابل پيام گستر در دقيقه 13
تمرین امروز پرسپولیسی ها با یک دیدار تدارکاتی مقابل پیام گستر آغاز شده که شاکري اولين گل را در دقيقه 13 بازي براي سرخپوشان به دست آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار