سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن ازدواج آسان زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رامین چرومی اظهار کرد: یکی از سنت‌های حسنه و تأکید شده دین اسلام، پیامبر(ص) و ائمه اظهار سنت ازدواج است به‌ گونه‌ای که در روایات آمده است که انسان مسلمان با ازدواج نیمی از دین خود را انجام داده است.

وی افزود: در شرایط کنونی و بالا رفتن سن ازدواج به دلیل بروز برخی مشکلات اقتصادی و باب شدن برخی از فرهنگ‌های غلط تجمل‌گرایی در امر ازدواج، با الگوگیری از ازدواج ساده‌ و آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ازدواج آسان مطرح شده است.

چرومی ازدواج آسان و به هنگام را یکی از مهم‌ترین اهداف ازدواج آسان دانست و ابراز کرد: ازدواج به هنگام و آسان از بسیاری از مشکلات روحی و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کرده و گام مهمی در راستای ازدواج آگاهانه افراد است.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از ازدواج آسان زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) واقع در یاسوج خبر داد.

چرومی ابراز داشت: به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در راستای ترویج ازدواج آسان جشن ازدواج تعدادی از زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشن ازدواج آسان زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی با حضور و سخنرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اجرایی می‌شود

چرومی ادامه داد: این جشن با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه فرهنگی و مذهبی همراه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.