سارقان طلا فروشی شهر گهرو در استان چهارمحال و بختیاری، با 2.5 کیلوگرم طلای سرقت شده، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه نشست خبری هفته نیروی انتظامی با خبرنگاران این استان گفت: سه سارق، خردادماه سال جاری مغازه طلافروشی را با استفاده از یک دستگاه خودرو سرقتی و دو قبضه سلاح کلاشینکف در شهر گهرو از توابع شهرستان کیار سرقت کردند.
سردار اسرافیل جعفری اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری با تشکیل پرونده، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت را در دستور کار قرار دادند.
وی گفت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و کار پلیسی و اطلاعاتی و سه مرحله عملیات در شهرهای استان های چهارمحال و بختیاری، تهران و اصفهان، نسبت به شناسایی مخفیگاه این سارقان و دستگیری آْنان اقدام کرد.
سردار جعفری، با تجلیل از مشارکت مردم و اطلاعات آنان به پلیس در راستای دستگیری اعضای این باند سرقت، تصریح کرد: نیروی انتظامی با افراد یا جریان هایی که امنیت و آرامش جامعه را تهدید کنند، بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر هفشجان شهرستان شهرکرد در هفتم فروردین ماه سال جاری، تاکید کرد: مشارکت مردم و همکاری آنان با پلیس، باعث شد سارقان، همان روز شناسایی و دستگیر شوند.
شهر گهرو در فاصله هشت کیلومتری شلمزار مرکز شهرستان کیار و 48 کیلومتری شهرکرد قرار دارد./س

 

برچسب ها: سارقان ، مسلح ، طلافروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.