رئیس جهاد دانشگاهی کشور از برگزاري جلسه هيئت امنا به منظور انتخاب رئيس جديد جهاد دانشگاهي در روز چهارشنبه هفته جاري خبرداد.

"محمدحسين یادگاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مدت سه‌ساله رياست من در اين سمت به پايان رسيده، گفت: هیئت امنا قصد دارد تا با تشکیل جلسه‌ای به بررسی نامزدهای مختلف برای انتخاب رئیس جدید بپردازد.
 
وی بيان داشت: در جلسه‌اي که قرار است 17 مهر (چهارشنبه) برگزار شود، هيئت امنا براساس اهداف جهاد دانشگاهي به برنامه‌هاي ارائه شده از سوي کانديداها که عبارتند از: محمدحسین یادگاری، حمیدرضا طیبی، محمدحسین ایمانی‌خوشخو، علی منتظری و علی‌اکبر شمسیان راي خواهد داد.

يادگاري اضافه کرد: جلسه هيئت امنا با حضور مخبر دزفولي دبير شورايعالي انقلاب فرهنگي، محمديان نماينده نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها، هاشمي وزير بهداشت، توفيقي سرپرست وزارت علوم و نوبخت معاون راهبردي و برنامه‌ريزي رئيس جمهور و چهار جهادگر دانشگاهي تشکيل مي‌شود.
 
رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بيان اينکه تاکنون شخص خاصي براي اين پست در نظر گرفته‌ نشده است، تصريح کرد: تغييرات در جهاد دانشگاهي با رويکرد اعتدال همراه است و قطعا با تغییرات در دانشگاه آزاد متفاوت است.
 
یادگاری با بيان اينکه جایگاه جهاد دانشگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده، گفت: ما توانستيم با دانشگاه‌ها و استانداری‌های سراسر کشور ارتباط خوبی برقرار کنيم و آن‌ها نيز زمینه‌هاي مناسبي در دانشگاه‌ها برای فعالیت جهاد فراهم کردند.
 
وی در ادامه اضافه کرد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی استا‌ن‌ها و روسای دانشگاه‌ها منجر به پيشرفت فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي و عملکرد مثبت آن شده است.
 
رئیس جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: برای آینده جهاد دانشگاهی برنامه‌هايي را به منظور تحول راهبردی اين نهاد در نظر داريم تا کمبودهایی که موجب سخت شدن فعالیت جهاد شده، بررسی کرده و آن‌ها را برطرف کنیم.
   
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار