سلسله نشست های مهارت های زندگی در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، استقبال چشمگیر شهروندان از برنامه نشست مهارت های زندگی در  این فصل  با حضور استاد تبیانی نیان برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نشست ، احترام به ارزشهای فردی و اجتماعی، حقوق فردی، خانوادگی و اجتماعی، سلامت و بهداشت فرد و جامعه، مسئولیتهای فردی و اجتماعی و .. است . گفتگو قلب روابط صميمي انساني است و حقيقتاً پايه و اساسي است كه ساير جنبه‌ها بر آن بنا نهاده مي‌شود. بدين معني که چنانچه بخواهيد در حوزه‌هاي ديگر زندگي خانواده مانند حوزه تربيت فرزند، حوزه مديريت اقتصادي، حوزه حل تعارض و ساير حوزه‌هاي مربوط به خانواده به درک مشترکي با اعضاي خانواده‌تان دست يابيد و به نتيجه‌اي منطقي برسيد. مهم‌ترين مهارت، مهارت گفتگو يعني انتقال ايده‌ها، افکار و احساسات و دريافت آنها از فرد مقابل مي‌باشد.

در نشست این هفته موضوعات برگزار خواهد کرد. از اهم موضوعات مورد بحث در این جلسه، اهمیت ارتباط موثر و نقش آن در زندگی، مهارت گفتگو و مولفه های آن، پیام کلامی و غیر کلامی، زبان بدن، استفاده از جملات مناسب، سوءتفاهم در روابط بین فردی و پیشگیری از آن، تکنیک های گفتگوی موثر (گوینده/شنونده، عوامل تخریب کننده ی گفتگو و 4 سبک ارتباطی و کمک به شرکت کنندگان در جلسه جهت شناخت  الگوهای ارتباطی شان می باشد.  مامی اقشار جامعه می توانند در این سلسله نشست به صورت رایگان شرکت کنند.

شهروندان و علاقمندان می توانند جهت شرکت در این سلسله نشست،  روزهای سه شنبه  هر هفته  ساعت 10 به آدرس: بزرگراه صدر بلوار قیطریه بوستان قیطریه فرهنگسرای ملل، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس حاصل کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.