آئین افتتاح نمایش «دش من» به کارگردانی و نویسندگی «ابراهیم گله‌دار‌زاده» در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، آئین افتتاح نمایش «دش من» عصر روز یک شنبه 14 مهر با حضور دکتر «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان، «هادی مرزبان»، «اکبر زنجانپور»، «داریوش مودبیان» و ... در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان برگزار شد. 

در این مراسم «ابراهیم گله‌دارزاده» کارگردان نمایش «دش من» ضمن خوش آمدگویی به حاضران، نخستین اجرای نمایش «دش من» را به همه هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر تقدیم کرد و سپس «هادی مرزبان» روبان افتتاح این نمایش را برید.

این نمایش روایت قشون روس و انگلیس است که ایران را زیر فشار جنگ و قحطی قرار داده و تنها امید مردم قهرمانانی است که در گوشه و کنار ایران در حال جنگ با بیگانگان هستند تا مردم را از دخالت آن‌ها نجات دهند. در این میان دو  زن که برای به دست آوردن نان خالی و سیر کردن شکمشان مجبور به شستن لباس‌های سربازهای بیگانه هستند، در یکی از روزهای قحطی یک غریبه زخمی را زیر لباس ها پیدا می‌کند که از دست سربازهای خارجی فرا کرده و  ...

«وحید آقاپور»، «یاسمن نصریتی»، «سعیده آجرلی» و «محمد عسگری» در این نمایش حضور دارند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به: «رضا رزم» و «الهام شعبانی» طراح صحنه و لباس، «مهدی فنائیان» دستیار کارگردان و برنامه ریز، «علی زارعی» دستیار کارگردان و مدیر تولید، «مینا مقامی زاده» منشی صحنه، «عنایت خادم» موسیقی و «امیر پاسنگی» مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می توانند از 14 مهر ساعت 19 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

پیش فروش اینترنتی این نمایش در سایت هایwww.theatrnet.com/ticket   و  http://www.tiwall.com آغاز شده است. همچنین علاقه مندان می توانند با شماره 09197328982 نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند./ي2

برچسب ها: نمایش ، دش من ، مرزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار