کمیته داوران انجمن بتن ایران ، تونل نیایش و پل های تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزاد راه تهران – کرج را به عنوان طرحهای برتر بتنی کشور در سال 1392 برگزید .

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به همین مناسبت طی مراسمی که روز سه شنبه 16 مهرماه (روز ملی بتن ) از ساعت 14 در محل مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی انجام خواهد شد از دست اندرکاران این 2 پروژه عمرانی شهر تهران تقدیر به عمل خواهد آمد .
 
دکتر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به دعوت دکتر هرمز فامیلی رئیس هیئت مدیره انجمن بتن ایران ، ضمن حضور در این مراسم به معرفی پروژه های فوق الذکر که جنبه ملی دارند ، خواهد پرداخت .
 
پیش از این سازه هایی همچون پل جوادیه و پل دسترسی غربی برج میلاد به عنوان سازه های برتر فولادی کشور در سال های 1389 و 1390 معرفی شده بودند و سال 1391 نیز تندیس سیمین انجمن مدیریت کیفیت ایران به پاس تحولات گسترده و سریع عمرانی که 2 سال اخیر پایتخت به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعطا شده بود .
 
به این ترتیب با انتخاب 2 پروژه عمرانی دیگر به عنوان طرح های به برتر بتنی کشور در سال جاری ، افتخاری دیگر نصیب تلاش گران عرصه سازندگی در دوره کنونی مدیریت شهری شد تا حرکت شهرداری تهران در تحقق شاخصه کیفیت در عین رعایت سرعت و دقت ، بار دیگر از سوی نخبگان و کارشناسان علوم فنی و مهندسی مهر تایید دریافت کند .
برچسب ها: تونل ، نیایش ، تقاطع ، باکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار