مدیر گروه سلامت و تفریحات شبکه رادیویی سلامت از برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کودک و مسابقه اف ام 102 با حضور مردم در بوستان لاله در روز سه شنبه 16 مهر خبر داد.

جمشید یزدانی، مدیر گروه سلامت و تفریحات شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مسابقه اف ام 102 هر روز از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود که به مناسبت روز جهانی کودک این مسابقه نیز در بوستان لاله برگزار می شود و طبق روزهای گذشته یکی از جایزه های این مسابقه حضور برترین ها در مسابقه فینال و حضور در استودیوی پخش رادیو سلامت جهت آشنایی با عوامل برنامه است.

وی با بیان اینکه مسابقه اف ام 102 به منظور بهینه سازی اوقات فراغت کودکان، به مناسبت روز جهانی کودک در بوستان لاله برگزار می شود، ادامه داد: مسابقه اف ام 102 مسابقه ای مهیج، شاد و پر انرژی در حوزه سلامت است که در آن سوالاتی در زمینه شناخت بیماری ها، اصلاحات پزشکی، تغییر سبک زندگی به زندگی سالم، ورزش و تغذیه از مخاطبان و حاضران در برنامه پرسیده می شود.

مدیر گروه سلامت و تفریحات شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهارکرد: همچنین پس از پایان مسابقه جشن بزرگ روز کودک نیز برگزار می شود.

لازم به ذکر است، ویژه برنامه های گروه سلامت و تفریحات شبکه رادیویی سلامت روز سه شنبه 16 مهر با این عوامل سرمعلی (تهیه کننده)، فیروزه آدابی(گوینده)، هادی اسدی(گزارشگر) از ساعت 10 صبح در بوستان لاله برگزار می شود./م

برچسب ها: رادیو ، سلامت ، جشن ، بوستان ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار