ائتلاف ملي حمايت از مشروعيت ، حامي محمد مرسي از هواداران خود خواست تا امروز سه شنبه در قاهره راهپيمايي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرنگار اسکاي نيوزعربي در قاهره درباره آخرين خبرها درباره انفجار يک خودروي بمب گذاري شده در مقابل مرکز پليس در جنوب صحراي سينا گفت : دولت مصر با صدور بيانيه اي اين گونه حوادث تروريستي را محکوم و خاطرنشان کرده است دولت مصر حملات خود را عليه تروريست ها وهمه افراد مسلحي که بدنبال ايجاد آشوب و ازبين بردن امنيت و آرامش دراستان هاي مختلف مصر هستند ادامه خواهد داد .
وي افزود: از سوي ديگر منابع امنيتي از ساعات اوليه صبح امروز درآماده باش کامل  به سر مي برند و همچنين اقدامات امنيتي را از سر گرفته اند و ورودي ها و خروجي هاي قاهره را تحت کنترل و نظارت قرار داده اند.
نيروهاي امنيتي مصر همچنين نقاط ارتباطي استان هاي مصر به يکديگر را تحت مراقبت دارند اين کنترل ها بخصوص در استان سوئز و جاده اي که به استان جنوب سينا منتهي مي شود و نيز جاده اسماعيليه شرقي که در آنجا حادثه کشتار حدود شش تن از نظاميان وابسته به نيروهاي مسلح اتفاق افتاد ديده مي شود.
همچنين مقامات مصري در راستاي اجراي قرار دادستاني مصر براي جلب و احضار محمود عزت رهبر اخوان المسلمين از پليس بين الملل خواستند که وي را در هر مکاني که باشد دستگير کنند . 
وي افزود: همچنين ائتلاف ملي حمايت از مشروعيت که حامي محمد مرسي رئيس جمهور معزول مصر است با فراخوان هاي متعددي از هواداران خود بويژه از دانشجويان و دانش آموزان مدارس خواسته است فردا(سه شنبه) به خيابان ها بيايند و در راهپيمايي هاي هفته اي که آن را هفته «بازگرداندن روح واقعي جنگ اکتبر» نام گذاري کرده اند شرکت کنند . 
همچنين اين ائتلاف از حاميان خود خواست روز جمعه آينده به سمت ميدان التحرير قاهره راهپيمايي کنند و با اين اقدام خود نيروهاي امنيتي مصر را به چالش بکشند.    
برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار