همایش خانواده و دانشگاه با حضور پرشور والدین دانشجویان ورودی جدید و با هدف تحکیم روابط خانواده و دانشگاه پنجشنبه 18 مهرماه در تالارهای امام خمینی(ره) و ابن سینای دانشکده پزشکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر طاهره کرمانی سرپرست مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه مرکزی است که متولی ارتقای بهداشت و سلامت روان دانشجویان می باشد. این مرکز از سال 88 همزمان با آغاز هر سال تحصیلی همایش خانواده و دانشگاه را به منظور ایجاد زمینه مناسب اعتلا و رشد توانمندی های علمی و فرهنگی و اخلاقی دانشجویان ورودی جدید برگزار می کند.

وی ادامه داد:تقویت و تحکیم رابطه دانشگاه با خانواده های دانشجویان، ارتباط بیشتر با خانواده و استفاده از این رابطه برای ارتقای حمایت روانی- اجتماعی دانشجویان، ارتباط با والدین متقاضی همکاری با مرکز مشاوره دانشجویی و استفاده از شرایط بالقوه آنان، آشنایی والدین با دانشکده های مختلف، آشنایی والدین با مرکز مشاوره و خدمات این مرکز از جمله مهم ترین اهداف این همایش می باشد.

کرمانی اظهار کرد:  تفاوت همایش امسال با سالهای گذشته در این است  که براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در بعدازظهر روز همایش کارگاه های آموزشی برای خانواده های داوطلب یا متقاضی، اطلاع رسانی به والدین در زمینه طرح اساتید مشاور، برپایی غرفه هایی توسط دانشکده ها برای آشنایی والدین با اولیای دانشکده ها و اساتید مشاور ، برگزاری کارگاه آموزشی نحوه برقراری ارتباط موثر والدین با دانشجو توسط مشاوران خوابگاه ها و مرکز مشاوره انجام می شود.

سرپرست مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه عنوان کرد: تمام دانشجويان علاقمندبه استفاده ازامكانات این مركزمشاوره ميتوانندهمه روزه به جز روزهاي پنجشنبه و جمعه ازساعت 14-8 به مركزمشاوره دانشجویی دانشگاه واقع در ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي، طبقه چهارم، معاونت دانشجويي وفرهنگي دانشگاه مراجعه كنند. همچنین برای تسهیل استفاده ازخدمات مشاوره اي و روانشناختي متخصصان این مرکز درخوابگاه هاي دانشجويي نيزازساعت 20-16 حضور داشته و آماده ارائه خدمات به دانشجويان ميباشند.

وی خاطرنشان کرد : دانشجویان می توانند از طريق تماس تلفني با شماره های 22439737 و23872406 یا ارسال ایمیل به پست الكترونیكي مرکز به نشانی Moshavereh @ sbmu.ac.ir نیز از خدمات اين مركز بهره مند شوند./ح

برچسب ها: خانواده ، دانشگاه ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار