نمایش شیش و هشت شب گذشته در نهمین اجرای خود میزبان جمعی از هنرمندان و اهالی تئاتر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نقل از روابط عمومی نمایش "شیش و هشت"، امیر جعفری، نوید محمدزاده، علی صالحی، علی سرابی و... شب گذشته مورخ 14 مهر به تماشای نمایش شیش و هشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نشستند.


همچنین تاکنون بازیگران و هنرمندان بسیاری از این اثر نمایشی دیدن کرده اند که از جمله آن ها می توان به هادی مرزبان، رحمت امینی، رضا گوران، یاسر خاسب، نوید محمد زاده، علی سرابی، امیر جعفری، سعید چنگیزیان، بهرام شاه محمدلو، فرهاد توحیدی، جمشید گرگین، پرند زاهدی، حسین کیانی، احمد ساعتچیان، رحمان سیفی آزاد، نگار عابدی، اصغر همت، جواد عزتی، قاسم زارع، منوچهر اکبرلو، روح الله کمانی، سینا رازانی، شیرین یزدان بخش، میلاد نعیمی، هادی اسکندری، علی عامل هاشمی، فرهاد بشارتی، رضا حیدری و... اشاره کرد.

  امیر جعفری نیز در گفت و گو با روابط عمومی این اثر نمایشی ارزیابی خود را از آن این طور بیان کرد: به نظر من نمایش "شیش و هشت" اثر متفاوتی بود و به همین دلیل آن را دوست داشتم. در ده دقیقه اول این نمایش احساس گیجی می کردم و دقیقا نمی دانستم که چه اتفاقی در حال جریان است و داستان نمایش چیست. متن را به خوبی نمی فهمیدم و نمی دانستم که رابطه بین کاراکتر ها چطور تعریف می شود و هر کدام چه سهم و جایگاهی در نمایشنامه دارند. گمان می کردم در ادامه هم قرار است ماجرا همین طور پیش برود. البته به نظر من همین حس هم جذابیت زیادی دارد. وقتی قصه جلو رفت و موقعیت های شخصیت ها در داستان تعریف شد، کم کم با قصه اصلی درگیر شدم و پایان نمایش را هم دوست داشتم.  احساس می کنم که فضای این نمایش کشش خوبی برای دنبال کردن دارد. همچنین باید بگویم که طراحی صحنه کار هم فوق العاده بود و سنخیت زیادی با محتوای داستان داشت. لباس ها هم مطابق با فضای درس و مدرسه بود و رنگ های به کار رفته در طراحی ها هم جالب توجه به نظر می رسید. وی همچنین با اشاره به نوع بازی ها ادامه داد: درباره بازیگران این نمایش هم باید بگویم همه شان از جمله بازیگران توانمندی هستند که پیش از این بازی های زیادی از آن ها دیده بودم و همیشه موثر روی صحنه ظاهر شده اند و در این اثر هم همین اتفاق تکرار شد. اما در کنار بازی خوب همه بازیگران فرزین صابونی متفاوت تر از سایر بازی هایش ظاهر شده بود و معتقدم به خوبی از عهده نقش خود بر آمده است.  این بازیگر همچنین در پایان به فضای متفاوت نمایش شیش و هشت اشاره کرده و  گفت: با وجود این که من غالبا نمایش های قصه گو را بیشتر دوست دارم و می پسندم اما فضای متفاوت این کار را هم جالب ارزیابی کردم.  نمایش شیش و هشت به کارگردانی نیما دهقان و نویسندگی کوروش نریمانی هر شب به جز شنبه ها از ساعت 18.30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود. زنگ افتتاح این نمایش روز پنجشنبه 4 مهرماه به دلیل نزدیکی  به فضای این کار به نقاشی از سوی آیدیدن آغداشلو نواخته شد و اجرای آن تا اوایل آبان ماه ادامه دارد.


 این نمایش داستان معلم عاشقی را روایت می کند به دلیل جیرجیر کفش هایش نگران مطرح کردن عشق و خلاقه اش به دختر پاسکال کفاش است. علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای رزرو بلیط به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کرده یا با شماره 09361010378 تماس بگیرند.

همچنین بلیط این نمایش برای کلیه دانشجویان روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته با تخفیف 25 درصدی صورت می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار