رئيس فدراسيون کاراته کشورمان معتقد است شرکت در تورنمت هاي؟ روسيه و قطر کمک خواهد کرد تا تيم ملي به بالاترين سطح آمادکي دست يابد.

عليرضا سمندر رئيس فدراسيون کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص تورنمت هاي پيش روي اين تيم گفت: ما در ابتدا در جام ستارگان جهان که قرار است درشهر سنت پترزبورگ روسيه برگزار شود شرکت مي کنيم زمان اعزام و برگشت ما به روسيه مشخص شده و انشاءالله تيم ملي کشورمان از 26 تا 30 مهرماه در اين تورنمت حضور خواهد يافت.

رئيس فدراسيون کاراته کشورمان در ادامه در خصوص نفرات اعزامي به اين رقابت ها اظهار داشت: حميد عباسعلي و نازنين دوستي در بخش بانوان و در بخش آقايان ذبيح الله پور شيب، سعيد احمدي ويکي ديگر از کاراته کاهاي کشورمان حضور دارند.

سمندر در ادامه در خصوص اردوهاي تيم ملي براي آمادگي کاراته کاهاي کشورمان گفت: هم اکنون اردوهاي تيم ملي در بخش بانوان و آقايان درشهر شيراز در حال برگزاري است اين رقابت ها اهميت زيادي براي ما ندارد و صرفا به قصه ديدارهاي تدارکاتي از آنها استفاده مي کنيم انشاءالله پس از آن از 2 تا 5 آبانماه هم در تورنمنتي در قطر شرکت مي کنيم تا در نهايت با آمادگي بهتر راهي مسابقات آتي شويم./ زر
برچسب ها: اعزام ، برگشت ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار