سريال "پژمان" در قسمت‌هاي آينده به دليل جذابيت در قصه، مخاطب را در پاي تلويزيون ميخكوب مي‌كند.

"سام درخشاني" بازيگر نقش "وحيد" در سريال "پژمان" در خصوص پذيرش اين نقش در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: چون هر كاري كه در دفتر "محسن چگيني" ساخته مي‌شود بي‌شك كار موفقي است به همين خاطر ايفاي اين نقش را پذيرفتم.

وي در خصوص دلايل ديگر خود براي پذيرش نقش "وحيد" اظهار داشت: به نظر من برادران "قاسم خاني" از بهترين‌هاي طنز ايران هستند كه اين عوامل به انضمام كارگرداني خوب "سروش صحت" از دلايل حضور من در اين سريال بود.

"درخشاني" افزود: خواندن چند قسمت از فيلم‌نامه به دليل طنز خوب قصه جذب كار شدم كاراكتر "حميد" برايم دوست‌داشتني بود زيرا فاصله‌ي زيادي با من داشت به همين دليل با ميل قلبي ايفاي اين نقش را پذيرفتم.

اين بازيگر درباره‌ي انتخاب يكي از ژانرها به عنوان ژانر مورد علاقه‌ي خود بيان كرد: من عاشق بازيگري‌ام و همچنين علاقه‌مند به تجربه كردن نقش‌هاي متفاوت هستم و از بازي در هر نقشي لذت مي‌برم به شكلي كه مجموع كار خوب و قوي باشد، بنابراين كليت كار برايم مهم است و بازي در "پژمان" را هم به دليل گروه خوب و حرفه‌اي آن قبول كردم.
 
وي در خصوص ايفاي نقش در مقابل يك فوتباليست عنوان كرد: من از گذشته با "پژمان جمشيدي" آشنايي داشتم و تا حدود زيادي توان بازيگري را در او احساس مي‌كردم زيرا در مهماني‌ها و مسافرت‌هايي كه با او داشتم "پژمان" هميشه در حال طنازي بود، بنابراين مطمئن بودم از ايفاي اين نقش به خوبي بر مي‌آيد در ابتدا يك ترس وجود داشت ولي به مروز به دليل هوش زياد، بسيار قوي از عهده ايفاي نقش برآمد.

"درخشاني" در خصوص قصه و مضمون اصلي سريال "پژمان" گفت: اين مسئله در مورد همه‌ي افراد از قبيل هنرمندان، ورزشكاران و حتي نخبه‌ها نيز صدق مي‌كند، بعد از مدتي كه دوران طلايي يا ستاره بودن تمام شود عكس‌العمل مردم نسبت به ما متفاوت خواهد بود حتي ما هنرمندان بعد از مدتي كه روي آنتن نباشيم نيز اين اتفاق برايمان رخ مي‌دهد بالاخره هر دوره‌اي يك دوران افولي دارد و اين بخشي از زندگي است.
 
وي درباره‌ي استقبال مردم از اين سريال بيان كرد: "پژمان" تا الان با توجه به اينكه هنوز به مرحله‌ي اصلي قصه نرسيده مورد توجه مردم قرار گرفته در حالي كه ما تا به اينجاي كار به معرفي شخصيت‌ها در سريال پرداختيم ولي در قسمت‌هاي آينده قصه به قدري جذاب مي‌شود كه مخاطب ميخكوب پاي تلويزيون مي‌شود و صد در صد به قدري جذاب مي‌شود كه مخاطبان از آن راضي خواهند بود.

اين بازيگر خاطر نشان كرد: از تمامي عوامل سريال "پژمان" بسيار تشكر مي‌كنم و اگر تلاش و همدلي همه‌ي گروه نبود كار خوب نمي‌شد و اينگونه مورد استقبال مخاطب قرار نمي‌گرفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فروغ
۱۰:۰۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
من عاشق این سریالم، واقعا طنز قوی داره
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۳:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
بازیگر نقش وحید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
حمید نه، وحید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
بازیگر نقش "وحید"
اصلاحش کنید لطفا
آخرین اخبار