رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران گفت:کلیه مدارس استثنایی تهران مجهز به دو کلاس هوشمند هستند.

 وجیهه اله پرویزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ادامه داد: معلمان متخصص دانش آموزان استثنایی در هفته یک تا دو بار به مدارس عادی رفته و پس از پایان ساعت مدرسه به لحاظ وضعیت آموزشی و توانبخشی به دانش آموزان استثنایی کمک می کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران اظهار داشت: طی ابلاغیه آموزش و پرورش مقرر شده است تا سالانه هزار دانش آموز استثنایی در کنار دانش آموزان عادی در مدارس عالی تحصیل کنند.
وجیهه اله پرویزی افزود: دانش آموزانی که بهره هوشی عادی داشته اما معلولیت جسمی دارند از کتب دانش آموزان عادی بهره می برند.
وی گفت: برای دانش آموزانی که کم توان ذهنی هستند کتب درسی متناسب طراحی شده است.
وي اظهار داشت: طی ابلاغیه آموزش و پرورش مقرر شده است تا سالانه هزار دانش آموز استثنایی در کنار دانش آموز عادی در مدارس عادی تحصیل کنند.
وجیهه اله پرویزی افزود: دانش آموزانی که بهره هوشی عادی داشته اما معلولیت جسمی دارند از کتب دانش آموزان عادی بهره می برند.
وی گفت: برای دانش آموزانی که کم توان ذهنی هستند کتب درسی متناسب طراحی شده که این کتاب ها در آموزش و پرورش استثنایی تألیف شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان تهرانی که دارای معلولیت خفیف جسمی هستند در 710 مدرسه عادی تحصیل می کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار