معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این که سرعین به عنوان شهر گردشگری دارای استعدادهای بالقوه سرمایه گذاری است، گفت: این شهر باید در زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی پیش قدم شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدکمال الدین میرجعفریان، در جلسه معارفه شهردار جدید شهر سرعین اضافه کرد: استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری سرعین بی‌نظیر بوده، اما برای شکوفایی این استعدادها نیازمند معرفی و جذب سرمایه‌گذاران بویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی با بیان این که هم اکنون زیرساخت‌ها در سرعین برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار فراهم شده است، تاکید کرد که این زیرساخت‌ها الان نیازمند تلاش مجموعه شورا و شهرداری برای توسعه شهری پایدار است.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: شهرداری و شورا باید با هدف گذاری مناسب در جهت خدمات رسانی مطلوب و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمت بی‌منت اقدام کرده و باید در شأن شهر گردشگری سرعین و مردم این شهرستان گام‌های محکم و بلندی بردارد.

میرجعفریان با تاکید بر این که امروز سرعین دیگر به این استان تعلق نداشته و متعلق به کل کشور است، یادآور شد: باید مطابق با این نگرش فعالیت‌های توسعه در این شهر صورت گیرد و با دید کلان و برنامه ریزی بلند مدت به آن نگاه شود.

وی گفت‌: این نگاه و فعالیت های مبتنی با آن موجب رضایتمندی مردم خواهد شد، شهروندان چیزی فراتر از تلاش و فعالیت و خدمات رسانی نمی‌خواهند، آنها شهر خود را در مسیر توسعه می‌خواهند و این خواسته زیادی نیست، چراکه سرعین لایق توسعه ملی است.

میر جعفریان ادامه داد: توجه ویژه به معابر شهری و ایجاد پارکینگ‌ها متناسب با ترافیک درون شهری هم چنین توسعه فضاهای سبز و پارک‌ها در راستای خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران با هدف گذاری میان مدت و بلندمدت نیازمند برنامه ریزی مناسب است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی توجه به مسائل فرهنگی را در کنار فعالیت‌های عمرانی ضروری خواند و یادآور شد: باید وجهه فرهنگی سرعین تقویت شود تا علاوه بر چهره گردشگری و تفریحی، این شهرستان به عنوان چهره گردشگری فرهنگی نیز شناخته شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، گردشگری ، سرعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.