بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر موضوع مناسب باید از کیفیت و قیمت مناسب نیز برخوردار باشد؛ بازی‌های تولید شده نباید مخرب باشد بلکه با مفهوم خود نیاز مخاطب را برآورده و فرهنگ غنی و کهن کشور را به جوانان نسل های آینده منتقل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد بازی ها ی رایانه ای «ابراهیم نکو» با بیان اینکه باید از وضعیت اقتصادی صنعت گیم حمایت شود تاکید کرد: با اختصاص بودجه به صنعت بازی سازی، تشویق سرمایه گذاران داخلی، بهاء دادن به طراحان و تولید کنندگان ایرانی و همکاری رسانه ها می توان در ایران و عرصه بین المللی مخاطبان زیادی جذب کرد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد که رقابت با کشورهایی که سالها در این زمینه فعالیت می کنند کار آسانی نبوده و باید سرمایه گذاری در این بخش افزایش یابد.

نکو همچنین بر معرفی بازیهای ایرانی و مناسب به گروههای سنی نوجوان و جوان تاکید کرد و ادامه داد:  وابستگی جوانان به بازیهای خشن میبایست با اطلاع رسانی وآگاهی بخش کم و  فرهنگ استفاده از تولیدات وطنی ترویج شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی برپایی نمایشگاههای فرهنگی نظیر گیم در نقاط مختلف کشور را برای معرفی تولیدات داخلی ضروری خواند و گفت: مردم و خانواده ها با معرفی صحیح تولیدات داخلی به استفاده از آن ترغیب و تشویق می شوند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار