معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان از برگزاری مسابقه کتایخوانی «رسول‌الله الگوی زندگی» در دانشگاه‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جواد تهذیبی اظهار داشت: شخصیت بلندمرتبه پیامبر گرامی اسلام و دستورات اخلاقی دین اسلام از برخی زوایا ناشناخته مانده که معرفی این الگوهای رفتاری در زندگی و تعامل اجتماعی بر همگان اثرگذار است.

وی ابراز داشت: آشنایی با این ابعاد ناشناخته و شناخت عمیق و افزایش دانسته‌های سطحی و گذرای پیشین، از اهداف اصلی مجریان طرح کتابخوانی با محوریت سیره پیامبر اکرم(ص) بوده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «رسول‌الله الگوی زندگی» خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌ نام این مسابقه کتابخوانی همزمان با آغاز سال شروع و تا 11 آبان‌ ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این مسابقه از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان همدان در دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، علوم پزشکی، مراکز علمی و کاربردی و مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی به صورت همزمان برگزار می‌شود.

تهذیبی ابراز کرد: آزمون مسابقه کتابخوانی «رسول‌الله(ص) الگوی زندگی» سه‌شنبه، 14 آبان‌ ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این کتاب نوشته حبیب‌الله احمدی است که با 70 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان و دانشجویان قرار می‌گیرد و عناوین این کتاب شامل حوادث قبل از بعثت، بعثت جهانی و رفتارهای تربیتی و اجتماعی است.
برچسب ها: همدان ، مسابقه ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.