دانشجویان دانشگاه زنجان در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان کشورکه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزارشد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی از تاریخ 10 مهرماه امسال به مدت 3 روز برگزار شد که بیش از 300 دانشجوی راه یافته به این دوره به رقابت پرداختند.

در بیست و هشتمین مسابقات قرآن دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، ترتیل، تحقیق، دعاخوانی و رشته‌های کتبی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که نهایتا 108 نفر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند.

در مرحله منطقه­ ای این دوره از مسابقات که در رشته­های مختلف در دانشگاه زنجان برگزار شد، تعداد 6 نفر از برادران (رشته حفظ کل: آقای مسعود رضایی، رشه حفظ 20 جزء: آقای محمد رضا ابراهیمیان، رشته حفظ 10جزء: آقای رسول حبشی، رشته تلاوت تحقیق: آقایان میثم کثیرلو و کاظم نصیری زارع، رشته تلاوت ترتیل: آقای سید مهدی صفوی)  و 6 نفر از خواهران (رشته حفظ 5 جزء: خانم زینب نیکوکار، رشته  تلاوت تحقیق: خانم زینب مرشدی، قرآن شناسی: خانم­ها رقیه غفاری و زهرا محمدی، فرازهای قرآن و عترت: خانم­ها آذر سلطانی و مینا محمدی) حائز رتبه گردیدند.

از بین این برگزیدگان تعداد 4 نفر از برادران و 5 نفر از خواهران توانستند در مسابقات کشوری شرکت نمایند و در نهایت خانم زهرا محمدی در رشته قرآن شناسی مقام نخست و خانم مینا محمدی در رشته فرازهای قرآن و عترت مقام دوم را کسب كردند./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.