سر پرست ذوب آهن گفت: قصد جایگزینی برای سر مربیان نداریم و همۀ عوامل تا پایان فصل از بوناچیچ حمایت خواهند کرد.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعضی افراد هستند که موضوع هایی را مطرح می کنند که صحت ندارد و همین موضوع که قرار است جایگزینی برای سر مربیانمان بیاوریم شایعه است و همه از جمله هیئت مدیره ، رئیس کل کارخانه از وی حمایت می کنند زیرا که این سر مربی تا به حال زحمت کشیده است و تمام تلاش خود را برای تیم ذوب آهن کرده است.

وی همچنین در ادامه افزود: تنها تغییری که قرار است در تیم به وجود  آید. این است که می خواهیم 2و 3 بازیکن به تیم اضافه کنیم تا به جایگاه اصلی ذوب آهن برسیم، امکان دارد این بازیکنان از امید یا از بزرگسالان باشند.

وی در ادامه گفت: ما تیمی در صحنه هستیم که همه چیز آن دیده می شود و این تیم هایی که روی صحنه هستند تمام زحماتی که کشیده اند در نیم فصل دوم به اجرا خواهند گذاشت و این تلاش ها جواب داده می شود.

وی در مورد وضعیت فعلی تیم ذوب آهن گفت: در تهران اردو داشتیم و تیم تا الآن وضعیت خوبی دارد و امروز هم ساعت 16 بعد از ظهر با تیم پرسپولیس بازی تدارکاتی داریم و همچنین در روز جمعه هم با نفت بازی داریم و شنبه صبح در تهران تمرین خواهیم داشت و بعد از ظهر به اصفهان بر می گردیم و روز یکشنبه را استراحت خواهیم کرد و از دوشنبه شروع می کنیم به تمرین کردن./آق
برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، بوناچیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار