ملی‌پوش دو و میدانی 3000 متر با مانع گفت: حسین کیهانی در مرحله چهارم لیگ، رکورد مسابقات را یک ثانیه ارتقا داد و من به دلیل کسالتی که داشتم دوم شدم.

احمد فرود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از لحاظ بدنی آمادگی خوبی داشتم و در این رقابت‌ها رکوردم را 2 ثانیه ارتقا بخشیدم.

ملی‌پوش دوومیدانی ادامه داد: در این مسابقات تقریبا همه ملی‌پوشان سرما خوردند و من هم تمام توانم را برای این مسابقات گذاشته بودم و نتوانستم در لیگ رتبه نخست را کسب کنم.

وی يادآور شد: این موفقیت را به حسین کیهانی تبریک می گویم و معتقدم وی رقیب خوبی برای من است، هر چند هر دو لیگ امسال را در تیم نفت تهران بودیم.

فرود تاکید کرد: البته رکورد ملی هم چنان در اختیار حمید سجادی است و من سومین رکورد ملی را دارم.

وی درخصوص سطح برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، جهانی و مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی باعث شد مسابقات لیگ به تعویق بیفتد، لیگ باید تا الان تمام می‌شد تا ورزشکاران وارد فصل بدنسازی شوند، چرا که سال آینده مسابقات آسیایی برگزار می شود و این عرصه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

ملی‌پوش 3 هزار متر با مانع در ادامه افزود: مرحله پایانی لیگ به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، من خودم در این شهر ساکن هستم و باید بگویم پیست خوبی دارد ولی شیراز رو به سرما است و اگر مسابقات در شهری مثل اهواز که هم‌سطح دریا است برگزار می‌شد وضعیت بهتری داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکارانی در رشته دو و میدانی فعالیت دارند که با وجود استعدادشان در این رشته ورزش امسال در هیچ تیمی حاضر نشدند، همین امر باعث می‌شود که انگیزه‌ای نداشته باشند و تمرینات خود را رها کنند، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در مسابقات امسال داشتیم، کمبود تیم‌ها بودند که اگر دو ومیدانی حامیان مالی بیشتری داشت وضع این ورزش به مراتب بهتر می‌شد.

پايان متن/مح
برچسب ها: دوومیدانی ، حسین ، کیهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار