مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای 9 و 10 آبان در یزد خبر داد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

حجت‌الاسلام جواد عادل در اظهار داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم، یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است که در مراحل مختلف در استان‌ها برگزار می‌شود و حال و هوای استان‌ها را قرآنی می‌کند.

وی افزود: قبل از برگزاری مسابقات در مرحله کشوری، قاریان قرآن در رشته‌ها و بخش‌ها و مقاطع سنی مختلف در استان‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند که برگزاری این رقابت‌ها به نحو شایسته، نیازمند برنامه‌ریزی است.

عادل عنوان کرد: در استان یزد نیز قرار است مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در روزهای 9 و 10 آبان برگزار شود.

وی عنوان کرد: برگزاری سی و پنج دوره مسابقات در سال‌های گذشته، نشان دهنده نهادینه شدن این مسابقات در سازمان اوقاف و اهمیت و اعتبار بالای آن است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این جلسه از تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف در ستاد استان یزد خبر داد و اذعان داشت: کمیته‌های مدعوین، اجرایی، فرهنگی، اداری و پشتیبانی و کارگروه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی، حراست، متسابقین، نمایشگاهی، محافل و تدارکات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی این کمیته‌ها، شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو ممکن باشیم.

دبیر ستاد استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در استان یزد در زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن تاکید کرد: خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و حفظ و تقویت جایگاه مسابقات قرآن افتخار بزرگی برای سازمان اوقاف است.

وی اظهار داشت: سه هیئت، وظیفه داوری مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان را بر عهده خواهد داشت.

میرجلیلی در پایان یادآور شد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در روزهای 9 و 10 آبان‌ماه در امامزاده جعفر(ع) و امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار خواهد شد/س
برچسب ها: lمسابقات ، ملی ، قران ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.