تيزرهاي تبليغاتي موزيکال در مقايسه با سريال‌هاي چند قسمتي ماندگاري بيشتري در ذهن مخاطب دارند.

"مازيار عصري" خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثير شعر و ترانه بر روي رفتار اجتماعي مردم گفت: موسيقي بر روح و روان انسان تاثير مي گذارد، به گونه اي که شنونده با گوش دادن به موسيقي شاد، روحيه اي شاد و سرزنده و با شنيدن موسيقي ملايم و غمگين، روحيه اي غمگين پيدا مي کند.
 
وي افزود: موسيقي هاي مختلف با توجه به ساختار متفاوتي که دارند، از جمله موسيقي حماسي، سنتي، فوکلوريک، بومي، شاد و مذهبي مي توانند تاثير متفاوتي نيز برروي مخاطب خود بگذارند.
 
وي تصريح کرد: گاهي در تلويزيون يک تيزر تبليغاتي مانند بستن کمربند ايمني و يا خاموشي لامپ اضافي که با ترانه همراه است و پخش آن چند دقيقه به طول مي انجامد، بيشتر از يک سريال چند قسمتي که ماه ها پخش آن زمان مي برد، در ذهن مخاطب ماندگار مي شود و به فرهنگ سازي کمک مي کند.
 
وي همچنين گفت: شعرو ترانه، در موسيقي حرفي مي زند که احترام مخاطب را برمي انگيزد همچون ترانه هايي که در مقاطع مختلف و مناسبتي مثل ايام نوروز، ماه محرم، انتخابات و ... توليد مي شوند کارايي مختلفي دارند.
 
وي در ادامه گفت: کلام موسيقايي تاثير خود را روي رفتار مخاطب مي گذارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.