در هر دوره از زمان موضوعات خاص آن زمان وجود دارد اما بيشتر تکيه فيلمسازان بايد بر موفقيت هاي جامعه باشد.

"عليرضا نوبخت" کارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه ي سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در هر دوره از زمان موضوعات اجتماعي مهمي از قبيل اطلاع رساني هاي مذهبي، اهميت خانواده، فرهنگ ايراني، مليت ايراني به گونه ايي بايد مطرح شوند و توليدات سينمايي تاثير بسيار فراواني در گسترش اين موضوعات دارند.
 
وي ادامه داد: در کشور ها استعدادها و امکانات بسيار شايسته ايي وجود دارد که اگر از راه درست و به موقع مورد استفاده قرار بگيرند مي توان در راستاي اهداف يک کشور آثاري فاخر و جهاني ساخت اما متاسفانه بسياري از استعدادها يا امکانات به دلايل مختلفي مورد استفاده قرار نمي گيرند.
 
عليرضا نوبخت عنوان کرد: در کشورما متاسفانه آنگونه که بايد اين مسائل به نحوي شايسته مطرح نشده اند و حتي آثار ايراني هم که به جهان معرفي شده اند معرف خوبي براي کشورمان نبوده اند. متاسفانه ما هنوز ياد نگرفته ايم که به جاي نشان دادن معضلات و مشکلات جامعه ايراني به جهان موفقيت ها و افتخارات را به تصوير بکشيم، همان کاري که بسياري از کشورها هر چند خيالي و نادرست درباره کشور خود نشان مي دهند.
 
اين کارگردان همچنين اشاره کرد: اين مساله به ريشه سازي احتياج دارد در صورت انجام اين کار مي توان فرهنگي غني را هم در جامعه خود گسترش داد وهم ايران و ايراني را به وجهي شايسته به جهان معرفي کرد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار