افتتاح مرکز بهداشتي درماني حضرت سجاد (ع)در مشهد

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) مرکز بهداشتي درماني حضرت سجاد (ع) از مراکز زير پوشش مرکز بهداشت شماره سه در مشهد به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ اين مرکز در زميني به مساحت 500 متر مربع  اهدايي هيئت امناء مسجد حضرت سجاد(ع) به مدت سي سال  با هزينه اي بيش از 3 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد .

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد اظهار داشت: ‌در اين مرکز تمامي خدمات سطح يک از جمله پزشک خانواده، شنوايي سنجي، بينايي سنجي، مامايي، بهداشت خانواده، دندان پزشکي، طب کار و  واکسيناسيون ارائه مي شود و با بهره برداري از آن بيش از 25 هزار نفر از ساکنان اين منطقه زير پوشش قرار گرفتند.

دکتر رضا سعيدي خاطر نشان کرد: ‌ايجاد مرکز بهداشتي درماني راهکاري مناسب در پيشگيري از بيماريها به شمار مي رود و نياز به بيمارستانها و صرف هزينه هاي گزاف را کاهش مي دهد .

گفتني است: ‌چندي پيش نيز مرکز بهداشتي درماني قرقي از مراکز زير پوشش مرکز بهداشت شماره سه در حاشيه شهر مشهد به بهره برداري رسيد.

‌اين مرکز در منطقه جاده سيمان قرار گرفته و با بهره برداري از آن 11 هزار نفر از ساکنان مناطق روستايي قرقي، عليا و حسين آباد و همچنين 4 هزار و 500 نفر از افاغنه ساکن در اين مناطق را زير پوشش قرار گرفتند.

‌اين طرح در مساحت 600 متر مربع  و سه پانسيون با هزينه اي بيش از 2 ميليارد ريال در حاشيه جاده سيمان ساخته شده است و خدماتي از جمله پزشک خانواده با حضور سه پزشک، آزمايشگاه، بهداشت محيط، خانواده و مامايي را ارائه مي دهد./ح
برچسب ها: مرکزبهداشت ، مشهد ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
محمد
۱۹:۳۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
عالی خوبه . دستتان درد نکنه. زنده باد خدمات پزشک خانواده
آخرین اخبار