حسین پار گفت:گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم از لحاظ اساتید و هم از لحاظ دانشجویان جزء برترین گروه های آموزشی کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 
وی افزود: این گروه دارای بیشترین آمار قبولی (به تناسب تعداد دانشجو) در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کشور است.

پار، یادآور شد: اساتید و دانشجویان این گروه آموزشی هر ساله در المپیادها و جشنواره های داخلی و بین المللی موفق به کسب عناوین برتر می شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: گروه کمیکار و ماشینهای شیمیایی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برترین گروه های کشور و حتی جهان است به گونه ای که این گروه در مسابقات جهانی کانادا رتبه چهارم جهان را ازآن خود کرده اند.

وی افزود: در هشتمین همایش بزرگ دانش‌آموختگان مهندسی شیمی دانشگاه‌های سراسر کشور که از سوی انجمن شیمی ایران چند روز پیش با حضور برگزار شد، دکتر جعفر توفیقی، استاد مهندسی شیمی و سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین آموزشی کشور در تهران برگزار شد از استاد و دانشجوی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، تجلیل شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهارکرد: یکی دیگر از اعضای گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر سینا زرشکی است که دارای تالیف چندین کتاب بین المللی است و دیگر اساتید این گروه هم دارای مقالات معتبر ISI بسیاری در ژورنال های برتر جهانی هستند.

وی گفت: در مجموع، گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه را می توان یکی از موفق ترین گروه های آموزشی در سطح کلیه دانشگاه های کشور دانست.

برچسب ها: کرمانشاه ، شیمی ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.