استان زنجان از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه جرائم خشن در این استان جایگاهی ندارد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان  با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از برنامه‌های نیروی انتظامی است، گفت : استان زنجان از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه جرائم خشن در این استان جایگاهی ندارد.

سرهنگ جعفری افزود : نیروی انتظامی استان زنجان در سال گذشته از لحاظ کشف پرونده‌های مختلف رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی وضعیت امنیت و آرامش حاکم بر استان را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: طی نظرسنجی سال گذشته این دستگاه انتظامی مردم زنجان از شادترین مردم کشور هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روز آمدی است،  ادامه داد : همه ساله با توجه به تعیین شعار هفته نیروی انتظامی راهبردها تعیین و اجرا می‌شود.

 سرهنگ جعفری به تبعات مواد مخدر در جامعه  نیز اشاره و مقابله با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدررا  از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با اشاره به انهدام پانزده باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نیمه اول سال تصریح کرد : در این مدت بیش از 514 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مردم در اجرای طرح‌های پلیس نقش اساسی دارند، خاطر نشان کرد : همکاری مردم موجب اجرای مطلوب برنامه‌های پلیس می‌شود. ش ک


برچسب ها: زنجان ، امن ترین ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.