قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: گسترش ،تقویت و توسعه فرهنگ تعاون توسعه پایدار را به دنبال دارد

سهراب براندیشه گفت: تعاونی یکی از مناسبترین الگوهای اشتغال است و بایستی در این زمینه از ظرفیت بخش های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی بهره گرفت.


وی با اشاره به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور گفت: برای تحقق این امر تشکیل توسعه و نظارت بر تعاونی ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با وجود کارشناسان مجرب بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: تعاون یکی از راه های تحقق حماسه اقتصادی است و با روحیه تعاون، همدلی و همفکری می توان به اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور کمک کرد.

وی با اشاره به عارضه یابی صورت گرفته در بخش تعاون در استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات تعاونی ها کمبود تسهیلات در این بخش بود و راهکار ما برای رفع این مشکل استفاده از ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوده که توانسته ایم در دو سال گذشته تعداد 158 تعاونی با مبلغ 105 میلیارد تومان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پذیرش کنیم.

وی افزود: مبلغ 47 میلیارد تومان تسهیلات برای تعاونی ها در کارگروه مصوب شده که 35 میلیارد تومان آن به تعاونی ها پرداخت شده است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، گسترش ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.