رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی اين سازمان برای احداث پالایشگاه با همکاري وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد فرهادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به معرفی وحید قبادی دانا به عنوان رئیس جدید سازمان جوانان گفت: با توجه به فعالیت های قبادی دانا در عرصه های پزشکی و فرهنگ این حضور می تواند در زمینه آموزش های پزشکی در خصوص حفظ سلامتی غنچه های هلال و جوانان سازمان از جمله با ارائه برنامه هایی در خصوص واکسیناسیون در زمینه تولید دارو موثر باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از وجود 17 بالگرد هوایی و خرید 4 بالگرد هوایی سبک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بالگردها به دلیل قدرت مانور بالا در زمینه امداد رسانی و حمل مصدومین می تواند بسیار کارایی داشته باشد.

فرهادی در قسمتی از صحبتهای به بحث آموزشهای امداد ونجات در حوزه های عمومی، تخصصی و بین المللی گفت: نماینده کمیته صلیب سرخ جهانی برای ارائه برنامه های آموزشی در حیطه سلامت و بحران به ایران سفر کرده است و در این برنامه با حضور 30 مدیر داخلی خارجی برگزار می شود که شیوه های حفظ سلامت و حوادث مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پایان از آمادگی جمعیت هلال احمر برای احداث پالایشگاه خون خبر داد و گفت: مردم بدون هیچ توقع خون خود را به همنوعان خود اهدا می کنند که از طریق فرآورده های خونی می توان داروهای بسیار و کم یابی را تولید کرد.

گفتنی است در این مراسم که ظهر امروز در ساختمان معاونت توانبخشی جمعیت هلال احمر برگزار شد از خدمات چند ساله محمد حسین جعفریان رئیس سابق سازمان جوانان هلال احمر تقدیر به عمل آمد و وحید قبادی دانا به عنوان رئیس جدید سازمان جوانان هلال احمر معرفی شد.
برچسب ها: احداث ، پالایشگاه ، خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار