مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان گفت: بازار روز کوثر پنج در خیابان همدانیان پس از ساماندهی مجدد به بهره‎برداری رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا حکیم‎فعال امروز در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازار در نظر گرفته شد و بازار روز کوثر پنج مجهز به پارکینگ است.

وی ادامه داد: بازارهای روز کوثر به منظور تامین سبد کالاهای مورد نیاز خانوار در مناطق شهری اصفهان احداث شده و اقلام مصرفی شهروندان با 10 الی 30 درصد تخفیف در این بازارها عرضه می‎شود.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان افزود: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‎شود با توجه به اینکه بازارهای روز کالاها را بدون واسطه از تولیدکننده خریداری می‎کنند از این رو کالاها با قیمت مناسب عرضه می‎شود.

این مسئول اضافه کرد: در این بازار انواع و اقسام مایحتاج روزمره از جمله خوار و بار و مواد پروتئینی، سبزیجات و میوه‌جات عرضه خواهد شد.

حکیم‌فعال اذعان داشت: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش می‎دهد و در مصرف سوخت و حامل‎های انرژی صرفه جویی می‎شود.

وی تاکید کرد: سیزدهمین بازار روز کوثر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کوثر در شهر اصفهان است که در منطقه 4 در خیابان همدانیان در زمینی به وسعت 5 هزار مترمربع احداث شده که 2 هزار و 500 متر آن پارکینگ اختصاصی این بازار است./ج1

برچسب ها: مایحتاج ، کوثر ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.