مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از واگذاری 30 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی استان ، در 6 ماهه نخست امسال، خبر داد .

وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:واگذاری زمین در شهرکها و نواحي صنعتی ، با هدف جذب سرمایه گذار و ارتقاء سطح تولید و ایجاد اشتغال در استان انجام می شود .

وی تصریح کرد:بمنظور حمایت از بخش صنعت و تولید ، سرمایه گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد و در مدت معین ، نسبت به ساخت و بهره برداری واحد تولیدی اقدام کنند ، از تخفیفات و مشوقات ویژه اين شرکت ، بهره مند خواهند شد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با تأکید بر اینکه قرارداد واحدهای صنعتی راکد ، فسخ و زمین اينگونه واحدها در شهرکها و نواحي صنعتی بازپس گرفته می شودگفت :شرکت شهركهاي صنعتي همواره بدنبال جذب سرمایه گذار ، تقویت واحدهای تولیدی و صنعتي و افزایش تولید و اشتغال در سطح استان بوده و با فسخ قرارداد زمینهای راکد و غیر فعال ، بستر را برای حضور سرمایه گذاران جدید در شهرکها و نواحي صنعتي فراهم می کند .

وفایی نژاد تصریح کرد:زیرساختها در شهرکها و نواحي صنعتی استان فراهم بوده و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی ، با استفاده از خدمات اين شرکت در شهرکهـا و نواحي صنعتی شامل آب ، برق ، گاز ، مخابرات و جاده دسترسی ، مي توانند در تولید و رشد صنعت استان نقش مؤثري را ایفا کنند ./س


برچسب ها: واگذاری ، زمین ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.