وزير نفت با صدور احكامي، علي ماجدي را به عنوان معاون امور بين الملل و بازرگاني و منصور معظمي را به عنوان معاون برنامه ريزي و نظارت بر منابع هيدروكربوري خود منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در حكم بيژن زنگنه خطاب به علي ماجدي آمده است: با توجه به تجارب و توانمندي هاي جنابعالي، بدينوسيله به عنوان معاون امور بين الملل و بازرگاني وزير منصوب مي شويد، از خداوند متعال توفيقات جنابعالي را مسئلت دارد.

همچنين وزير نفت در حكم منصور معظمي، ضمن تشكر از وي در دوران تصدي مسئوليت سرپرستي امور بين الملل و بازرگاني وزارت نفت آورده است: با توجه به تجارب، شايستگي ها و سوابق خدمات جنابعالي در صنعت نفت، بدينوسيله به عنوان معاون امور برنامه ريزي و منابع هيدروكربوري وزارتخانه منصوب مي شويد.

بيژن زنگنه در حكم ديگري، ضمن تشكر از خدمات و زحمات محسن خجسته مهر در مدت عهده داري مسئوليت معاونت برنامه ريزي و نظارت بر منابع هيدروكربوري وزارت نفت، وي را به عنوان مشاور وزير و بنا به پيشنهاد آقاي دكتر معظمي به عنوان قائم مقام معاونت برنامه ريزي منصوب كرد.

در سومین حکمی که عصر دیروز به امضای زنگنه رسید، علی ماجدی، سفیر پیشین ایران د‌ر ژاپن و کسی که د‌ر د‌وره‌ای معاونت اقتصاد‌ی وزارت امور خارجه را بر عهد‌ه د‌اشت، به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت منصوب شد تا این پست حساس مدیریتی در مهمترین وزارتخانه اقتصادی دولت به یک دیپلمات باسابقه سپرده شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتصاب ، نفت ، منابع ، حکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار