شهردار منطقه 9 خبر داد :

برگزاری مراسم دعای عرفه در امامزادگان عبدالله و زید (ع)

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به ویژه برنامه های دهه ولایت از برپایی ایستگاههای فرهنگی خبر داد و گفت: مراسم دعای پرفیض دعای عرفه در صحن مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  مهندس حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه ولایت ، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی در نظر گرفته شده و برنامه های اجرایی از شب عید قربان شروع و تا عید غدیرخم ادامه خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: مراسم پرفیض دعای عرفه نیز روز سه شنبه هفته جاری در صحن مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) برگزار می شود.
 
سلطانی افزود: از دیگر برنامه های دهه ولایت ، برگزاری نماز عید قربان در آستان امامزادگان ، محفل انس با قرآن ، غبارروبی مزار شهدا و ... بوده که طبق زمان بندی معینی اجرا می شود.
 
شهردار منطقه 9 با اشاره به عرضه دام و ذبح بهداشتی آن در سطح منطقه نیز گفت: فضایی به مساحت 200 مترمربع در حاشیه بزرگراه فتح برای استقرار و فروش دام و طیور بهداشتی و ذبح زیر نظر دامپزشک در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: غرفه فروش دام بهداشتی از شب عرفه تا روز عید در خدمت شهروندان بوده تا با سهولت و اطمینان خاطر در این سنت الهی شرکت کنند.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در حال حاضر تزئین و چراغانی محلات 8 گانه و به ویژه محدوده میدان آزادی انجام شده و ایجاد غرفه های سلامت و ارائه خدمات رایگان به شهروندان و همچنین شناسایی و تکریم سادات جز کارهای پیش بینی شده در هفته ولایت است.
 
به گفته وی به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان ویژه برنامه ای با عنوان جشن ایمان و بندگی نیز درمساجد و مراکز فرهنگی برگزار می شود.
برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، دعا ، عرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار