سردار ساجدي‌نيا؛

دستگیری 450 خرده فروش و معتاد کارتن خواب/طرح برخورد با اراذل فراموش نشده+تصاوير

رئیس پلیس تهران از دستگیری 450 معتاد بلامکان و خرده فروش موادمخدر در عملیات شبانگاهی ماموران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان کارتن خواب اظهار داشت: در راستای برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان و پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس پیشگیری شب گذشته با اجرای طرحی موفق شدند 50 خرده فروش مواد مخدر و 400 معتاد بلامکان شناسایی و دستگیر شدند ضمن اینکه 50 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: اکثر خرده فروشان دستگیر شده دارای سابقه کیفری هستند. پس از بازجویی های اولیه تحویل مرجع قضائی شده و معتادان نیز به کمپهای درمانی ترک اعتیاد منتقل می شوند.
 
به گفته رئیس پلیس تهران برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ماموریت پلیس است اما ساماندهی معتادان بلامکان ماموریت ما نیست و پلیس به دلیل اینکه این موضوع مطالبه مردم است آن را انجام می دهد.
 
وی افزود: پلیس تا زمانی که خرده فروش و معتاد در سطح خیابانها وجود داشته باشد با این افراد برخورد کرده و طرح های مقابله ای ادامه دارد.
 
ساجدی نیا به اشاره به پاکسازی برخی مکان های تجمع معتادان از جمله فرحزاد، بزرگراه نیایش و صدر اظهار داشت: در برخی بلوارها و خیابانها ممکن است افرادی از شهرستان برای کار آمده باشند که جا و مکانی برای استراحت ندارند به همین دلیل در این اماکن مستقر می شوند. جمع آوری این افراد بر عهده شهرداری تهران است اما اگر در مکانی معتادان حاضر شوند پلیس بی درنگ اقدام به جمع آوری آنها می کند. اگر در برخی مناطق مانند فرحزاد هنوز هم معتادان تردد دارند دلیلش این است که پس از پاکسازی سایر معتادانی که دستگیر نشده اند آنجا را برای خود امن می بینند و دوباره به این مناطق باز می گردند. البته پلیس در فواصل زمانی باز هم در مکانهای پاکسازی شده عملیاتهایی را اجرا می کند.
 
خبرنگاری از ساجدی نیا در مورد مهمترین کشفیات مواد مخدر پلیس تهران پرسید که او در پاسخ گفت: موادمخدر بیشترین کشفیات پلیس تهران را تشکیل می دهد.
 
به گفته وی، طرحهای برخورد با اراذل و اوباش نیز فراموش نشده است و در هفته جاری مرحله جدید طرح مقابله با اراذل و اوباش در پایتخت اجرا می شود.









انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
shakiba
۰۰:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سلام اگه می خوان خرده فروش و معتادهای دزد پیدا کنند خیلی فراون از مسئولین خواهش می کنیم بیان زیر پل پاسگاه نعمت آباد بازرچه تشکل دادن به راحتی از اونها کلی مواد و کالای دزدی کشف می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
طاها واحد
۱۶:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
خرده فروشهای دسگیر شده این تعدادهستند پس مصرف کننده و اونهای که دستگیر نشدند چند نفر هستند وای بحال جامعه ما وای وای وای
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
بله متاسفانه ارازل اوباش زود تراز تیتر خبر گزاریها بیرون می ایند .....
پلیس هنوز برای میدان شوش وخیابانهای اطراف ان اقدامی نکرده حتی برای اصناف اراغچی شوش هم هیچ اقادامی نشده
Iran (Islamic Republic of)
علي مرادي از تهران
۱۵:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
با سلام اگر من جاي هر يك از مسئولان ميبودم تمام خرده فروش و معتادها را ميگرفتم و ميبرم كارخانجات سنك و سنگ كوهها را توسط اينها ميشكستم و براي راه اهن استفاده ميكردم حقوق ميدادم و از انها محافظت ميكردم وقعي كه كا داشتند ديگر رو به اين خلافها نمي آوردند حيف كه از توان من ساقط است و حرف مرا كسي نميخواند طرحهاي خيلي خوب داشتم
-
0451
۱۳:۵۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
متاسفانه دستگیری پی درپی و آزادی ارازل و اوباش اینها را بشتر پر روتر می کنه
آخرین اخبار