به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اين بانک با هدف افزايش رضايت مندي مشتريان و صرفه جويي در هزينه ها و کاهش آلودگي هوا و ترافيک، ترويج خدمات الکترونيکي متنوع را در اولويت سياستهاي خويش قرار داده است و در اين راستا با نصب و راهاندازي 520 دستگاه ويژه صدور آني کارت در شعب سطح شبکه آماده ارايه خدمات نوين بانکي به مشتريان ميباشند که اولين دستگاه در شعبه مرکزي اين بانک نصب و آماده عمليات گرديد. بر اين اساس مشتريان مي توانند در کوتاهترين زمان ممکن نسبت به دريافت کارت الکترونيکي خود از شعب اين بانک در سراسر کشور اقدام نمايند.
شايان ذکر است اين بانک با بيش از 6 دهه فعاليت بانکي، افتتاح بيش از 50 ميليون حساب بانکي براي متقاضيان، نصب و راه اندازي 382 هزار دستگاه پايانه فروشگاهي و نصب حدود 4 هزار دستگاه خودپرداز سهم بسزايي در ترويج بانکداري نوين دارد.
گفتني است اين بانک با هدف تکريم از مشتريان، جشنواره اي تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونيکي، را از اول شهريور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوين اين بانک به قيد قرعه و براساس امتيازات کسب شده جوايز ارزندهاي اهدا و از آنان تقدير به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده اين بانک ضمن امتيازبندي استفاده کنندگان از خدمات الکترونيکي نظير؛ اينترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پايانههاي فروش با انجام قرعه کشي جوايز ارزندهاي شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشي تلفن همراه هوشمند و هزاران جايزه نقدي را به برندگان اعطا نمايد.
انتهاي پيام/